geen email meer ontvangen na nieuw profiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfrid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Hallo,

Nadat ik eindelijk gevonden had hoe ik vanaf de zelfde computer zowel privé als voor mijn werk kon emailen met dus verschillende adressen via het aanmaken van een nieuw profiel en het kunnen kiezen bij het opstarten van outlook 2000 gebeurde het volgende. De instellingen van de mijn oorspronkelijke privé mail account (service in engels outlook 2000) waren allemaal weg. Password wist ik niet meer en na KPN te hebben gebeld kreeg ik snel een nieuwe toegestuurd (internetplusbellen). Kan daarmee nu wel weer op webmail kijken. Maar invoeren in Outlook heeft als resultaat dat ik steeds de pop up prompt voor het password krijg. En uiteraard geen binnenkomende emails. Verzenden lukt trouwens wel, vreemd!? Is het eigenlijk het zelfde password?

Eigenlijk al van alles geprobeerd, inclusief dit forum doorspitten. Het uitzetten van de password prompt vind ik nergens. Dat stond ergens op dit forum als tip.

Help!

En Bedankt alvast

Groet, Wilfrid

@wilfried

Ga naar http://www.nirsoft.net/ en download "mail pass view" hiermee kun je je wachtwoord van outlook terughalen.Je hoeft 't programma niet te installeren,klik in de map op "mailpv.exe" en je hebt je wachtwoord weer terug!

Grtjzzz uit de stad van Andre Rieu :cool:

@Wilfrid

Verwijder de account waarmee het niet goed gaat uit Outlook2000 en sluit Outlook af
Herstart Outlook weer en maak opnieuw de account aan.
Zorg dat je zeker weet dat alle gegevens juist zijn ingevoerd ...... !!!

geen email na nieuw password

Bedankt voor jullie antwoorden,

ik kwam er pas uit nadat ik bij accountnaam ook het tweede deel dus @kpnplanet.nl had toegevoegd. Soms hoeft dat niet soms wel blijkbaar.

Het verloren password weer ophalen via de gegeven site heb ik niet gedaan maar het lijkt nauwelijks te geloven dat dat kan! Mischien eens uit nieuwdsgierigheid proberen.

Ik kan nu dus zowel als privé persoon als werkgerelateerd emailen e.d. mbv twee profielen en alles geheel gescheiden. Kost al met al een hele dag werk. Ik zeg dit omdat die vraag wel al vaker is gesteld op dit forum en soms was het antwoord 'het kan niet" of "heel moeilijk" enz.. . Ik gebruik outlook 2000 en het kan dus wel na enig geploeter.

Als ik het morgen over moest doen dan heb ik het in 30 minuten gedaan, maar de ervaring is dat tegen de tijd dat het weer speelt je er toch weer een halve dag mee bezig bent.

Hulp krijgen op een forum geeft in elk geval weer goede moed.

Nogmaals bedankt en over en sluiten wat mij betreft.

Wilfrid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan