geen email na installeren router

Status
Niet open voor verdere reacties.

assaas

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
hallo alemaal
Ik heb een Compaq laptop gekocht met draadloze verbinding, mijn probleem is dat ik nu wel gewoon internet ontvang maar ik kan geen email meer ontvangen op mijn bestaande desktop.
weet iemand wat ik moet doen om de email weer te ontvangen?

Heb je alle instellingen nog eens nagekeken? Wat voor een email programma gebruik je? Heb je toestemming gegeven in je firewall etc

Ik heb microsoft outlook 2003
bij de zonealarm firewal staat hij volgens mij goed
Maar ik vind het sowieso vremd dat hij wel internet geeft maar geen email.
En ja welke instellingen? ik heb vanalles en nog wat nagekeken maar ergens doe ik schijnbaar iets niet goed.

ik heb home als provider.
maar de instellingen die jij doorgeeft zijn via die universiteit, er staat daar ook imap, maar ik heb hem op pop3 staan.
Ik denk dat ie daar ook goed op staat, wel heb ik bij nummer (110) wat als standaard staat aangegeven naar (995) gezet omdat dit via de installatie cd daar ook op gezet werd.
ik heb zojust de internetverbindig ook weer rechtstreeks zonder router verbonden en toen kreeg ik de mailjes wel weer gewoon binnen.
Het heeft dus waarschijnlijk toch iets met de router te maken, of met de instellingen of beveilging van de email.

groetjes

Kijk eens in de router naar de instellingen en geef even je merk en type router door

de router is en belkin 80211g 125 G.H. 2.4 wireless
router Hi-speed DSL/Kabeloserrouter (is Duits)
version 1104de
F5D7231-4

en eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik de instellingen van de router zie

Bij @Home heb je als server "mail" staan denk ik. Maak hier "mail.home.nl"van en je probleem is opgelost. ( ik had namelijk het zelfde probleem).

ok , hij doet het
Confictius hij doet het op jou manier, mar laat het toeval nou zijn dat ik er juist zelf achter ben gekomen, want ik had naar de helpdesk van athome gebeld en deze kwamen met dezelfde oplossing als jou

in ieder geval bedankt, en ook aan lokoloko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan