Geen email ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chimp

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Berichten
80
Gebruik Incredimail en zit bij Ziggo en kan sinds gister geen email meer ontvangen maar wel versturen ?! Kan ook gewoon internetten. Geen idee wat het probleem kan zijn :confused:iemand een suggestie ? bvd
 
heb ik gedaan maar geen storingen gemeld in mijn buurt
 
ja krijg de melding dat ik mijn instellingen moet aanpassen maar waarom zou je denken want kan wel email verzenden en maak bovendien geen gebruik van Outlook ofzo
 
Wellicht dien je je pop3 instelling aan te passen. Hoe staat die nu?

Een melding van dat je je gegevens moet aanpassen zul je niet zomaar krijgen.
 
Staan nu op smtp.cablewanadoo.nl maar als ik verander in pop3.casema.nl maakt het niets uit, begrijp er echt niks van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan