Ik kan sinds kort geen email meer verzenden en mijn internetverbinding is supertraag geworden. Volgens de helpdesk van casema zou de oorzaak mogelijk liggen in virus/spyware. Nu heb ik de ge-update versie van NAV laten lopen en hitmanpro, maar dat leidde slechts tot de verwijdering van een enkele coockie en veranderde niet de prestaties van mijn pc.
Resultaat van een testje bij speedtest.nl was dat er niet geupload kon worden. Als ik alle firewalls (norton en windows) en anti virusprogramma's uitzet, dan nog lukt het niet om iets te verzenden.
Ik weet niet weer wat te doen. Ook de helpdesk van casema weet geen andere tip meer te geven dan het opnieuw installaren van windows xp.
Wie kan mij helpen?
Resultaat van een testje bij speedtest.nl was dat er niet geupload kon worden. Als ik alle firewalls (norton en windows) en anti virusprogramma's uitzet, dan nog lukt het niet om iets te verzenden.
Ik weet niet weer wat te doen. Ook de helpdesk van casema weet geen andere tip meer te geven dan het opnieuw installaren van windows xp.
Wie kan mij helpen?