Geen enkel internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeneedhelp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2010
Beste forum gebruikers,

Ik ben de troste eigenaar van een geweldige macbook pro 15 inch, de mac afdeling is puur zakelijk en de windows afdeling (via bootcamp) gebruik ik prive.

Ik heb laatst wegens wat problemen de windows afdeling in zijn geheel verwijderd en windows opnieuw geinstalleerd. Nu kan ik echter geen verbinding maken met het internet.

Het internet gaat gewoon per draad en werkt nog steeds op andere computers/laptops.

Apparaatbeheer: http://img27.imageshack.us/img27/766/driversf.png

Als jullie verdere informatie nodig hebben dan hoor ik het wel.

Alvast bedankt voor de hulp.

Mike

Alles wat geel is moet dus nog geinstalleerd worden, de ethernet controller is voor je internet.

Je moet dus al die drivers nog installeren.

na het installeren van je netwerkkaart driver, kan je weer het internet op

Zag later op de foto dat er bij Netwerkadapters wel iets geinstalleerd is, kun je dat + teken eens openen en kijken wat daar staat.

Alles wat geel is moet dus nog geinstalleerd worden, de ethernet controller is voor je internet.

Je moet dus al die drivers nog installeren.

Hoe kan ik dat dan installeren? Als ik er laat maar zeggen op druk dan zegt die dat die verbinding moet maken met het internet en dat lukt vervolgens natuurlijk niet....

Zag later op de foto dat er bij Netwerkadapters wel iets geinstalleerd is, kun je dat + teken eens openen en kijken wat daar staat.

Daar staat alleen de standaard "1394".

Je hebt dus wel een verbinding, anders kun je hier niet posten.
Ga naar de site van de fabrikant en zoek de stuurprogamma's van je windows componenten.
Zet ze op een usb stick of cd zo je wilt, en installeer ze op die manier.
Er ontbreken nogal wat drivers.

Je hebt dus wel een verbinding, anders kun je hier niet posten.
Ga naar de site van de fabrikant en zoek de stuurprogamma's van je windows componenten.
Zet ze op een usb stick of cd zo je wilt, en installeer ze op die manier.
Er ontbreken nogal wat drivers.

Ik kan dus via mijn windows versie het internet niet op, via mijn mac werkt alles gewoon nog prima....

Maar dat was mijn vraag dus, naar welke site moet ik toe en wat moet ik downloaden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan