geen enkel programma start meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThYmEn

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
64
ik weet echt niet wat er is gebeurd, maar geen enkel programma op mijn PC (windows XP) start meer op..
de error is: Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm
 
probeer met RegCleaner je register eens op te schonen.

Regcleander - tools - Registry Cleanup - Do Them all

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!
 
spybot en ad aware, daar scan ik elke week mee, net nog... en nadat ik had gescant deed niks het meer
en ehhh het word lastig om Regcleaner te installeren, want geen enkel programma doet het meer, dus ik kan ook niks installeren op mn PC
 
Heb je eigenlijk al gekeken of het in veilige modus nog wel lukt?
 
Dit gaat over exe files? Ik heb dat ook ooit gehad en de enige oplossing was opnieuw installeren.
 
Voor exe files bestaat er toch een exe-fixer dacht ik?

Kun je nog wel in veilige modus systeemherstel proberen naar de dag dat alles nog goed werkte?
 
Die is er ja, staat hier , bij mij heeft het niet gewerkt. Ik hoop dat jij meer geluk hebt.
 
YEEES

YES! opgelost dankzij die exe fixer!
heeeel erg bedankt mensen! megabit in het speciaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan