Geen enkel spel start op

Status
Niet open voor verdere reacties.

codfan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2012
Berichten
4
Hallo allemaal,

ik heb het probleem dat geen enkel spel opstart als ik het wil spelen. Als ik dubbel-klik doe op het icoontje zie ik heel even het zandlopertje, maar vervolgens gebeurd er niks. Iemand die weet wat ik moet doen?

Groet
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.Nl

Games verplaatst naar andere partitie games nog aanwezig op partitie al gescand met deze misschien .En anders even uitleg wat je allemaal al gedaan of geprobeerd hebt.
 
Hallo,

Heel erg bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb een scan gedaan en er kwam niks uit. Ik heb laatst mijn hele pc opnieuw geinstalleerd, maar het probleem was niet verholpen. Ik heb ook al eens geprobeerd om met 'firewall uit' de game te starten. Ook dit hielp niet..

Groet
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Kijk nu verander al weer wat je probeert dus internet spelletjes te spellen , maar heb je na de schone installatie alle driver wel weer geïnstalleerd kijk eens bij apparaat beheer of daar nog vraagtekens staan.
 
In apparaatbeheer staan geen gele uitroeptekens. In logboeken bij systemen zie ik wel wat gele uitroeptekens staan! Niet veel maar wel een paar.
 
Waarschuwingen die ik van vandaag kan zien zijn:
-WLAN AutoConfig-service is gestopt.
-WLAN-uitbreidingsmodule is gestopt.
Pad naar module: C:\Windows\system32\Rtlihvs.dll
-In de naamomzetting voor de naam www.tourofthenorth.com is een time-out opgetreden omdat geen van de geconfigureerde DNS-servers reageert.
 
Om welke spellen gaat het? Vergeet ook niet om je Windows versie + hardware op te geven zoals al eerder gevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan