geen enkele game werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

noudi93

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Ik heb net alle onderdelen van mijn pc in elkaar gezet, en alles werkt normaal:
- i7 920
-6gb (3x2gb) patriot viper 1600 8-8-8-24
- radeon hd 5750

-windows 7 64bit ultimate edition

maar nu draait hij geen enkel spel meer. Bij bad company2 zegt hij failed to connect to ea online. Bij race driver grid blijft hij hangen op loading please wait. En zo gaat de lijst door. Tot nu toe werkt alleen minecraft maar.

Weet iemand misschien waardoor dit komt?

Drivers videokaart Updaten, EA network is alleen internet probleem

ik heb naar mijn weten net de nieuwste drivers gedownload. Toch werken de meeste games nog steeds niet.

ja alles maar dit zijn geen mogelijke oplossing omdat ik het bij vrijwel alle games heb. Het kan niet aan het spel zelf liggen.

ik heb wel een ander probleem gevonden waarvan ik niet weet of dat hier iets mee te maken kan hebben.

Als ik realtemp draai samen met een cpu stress test schiet mijn i7 naar 90+ graden. Ik zal zo snel mogelijk een andere koeler halen om dit probleem in ieder geval te verhelpen.

ik heb wel een ander probleem gevonden waarvan ik niet weet of dat hier iets mee te maken kan hebben.

Als ik realtemp draai samen met een cpu stress test schiet mijn i7 naar 90+ graden. Ik zal zo snel mogelijk een andere koeler halen om dit probleem in ieder geval te verhelpen.
en evenkijken of de koeler wel goed zit of vol zit met stof.

Trezor...

Is het wel zo verstandig om deze link te geven i.v.m dat veel mensen zeggen dat er een virus in zit! Denk niet dat iemand op een net nieuwe pc een virus wilt! :o

Groetjes,
Jasper
Mijn avg pro zei niks en het werkt verrekte goed

standaard intel cooler. Ik kreeg 1 pinnetje niet helemaal vast maar ik kan de koeler niet bewegen. Beter dan dit kreeg ik het niet. Koeler is helemaal vrij van stof.

toevallig geen zware overclock of dergelijke check de voltages ff van je voeding en cpu

al naar gekeken. Alles draait gewoon op stock snelheid en voltage

Ik heb battlefield overigens voor elkaar gekregen nu, maar de pc crasht na een tijdje maar dat komt door de te hoge temperaturen denk ik. Misschien is dit ook de reden dat de andere games niet werken? De meeste games lopen vast als ze de map of het level aan het laden zijn.

standaard intel cooler. Ik kreeg 1 pinnetje niet helemaal vast maar ik kan de koeler niet bewegen.

En dat is dus je probleem: als de cooler niet 100% goed gemonteerd is, vliegt je temperatuur omhoog.
Een andere cooler gaat je niet helpen, goed monteren wel!

een andere cooler gaat me dus wel helpen omdat dat pinnetje gewoon kapot is. Ik werk ook veel liever met een backplate en schroefjes.

maar ik zal kijken of ik een andere kan halen en dan kijken of het goed gaat. Ondertussen heb ik een alarm gezet als mijn cpu boven de 75graden komt.

alvast bedankt voor alle reacties en ik hoop dat een andere koeler het probleem op gaat lossen.

ER alleen niet bij verteld dat de pin kapot was. had je dat direct gezegd, had de rest van de discussie niet nodig geweest, de oorzaak was dan direct duidelijk

Dat wist ik nog niet. Ik zag het net pas toen ik alles weer openhaalde

Ok, en nog een ander vraagje gewoon zomaar:

Waarom zo'n vreemde configuratie?

- i7 920
-6gb (3x2gb) patriot viper 1600 8-8-8-24

En dat met zo'n matige radeon hd 5750

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan