Geen enkele r4 firmware update werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

calimalu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Wie kan mij helpen om de juiste firmware voor 'r4III-upgrade revolution for DS' te vinden?
Vanochtend deed alles het nog perfect, maar omdat 1 spel (de smurfen) het niet deed wilde ik een update erop zetten.
Helaas vergeten om de oude firmware in backup te zetten.
Weet dus niet meer wat erop stond.

Wat ik tot nu toe heb gedaan:
- alles eraf gehaald (nu dus wel backup van de spellen)
- geformatteerd fat32
- english 1.18 erop gezet , scherm blijft op loading
- R4III_v4.03 _dutch, scherm blijft op loading
- R4IIIr4-dsl_v3.09_english, scherm blijft op loading

Ik weet het nu echt niet meer.

Gegevens van de kaart:
R4-IIIupgrade Revolution for DS (NDSL/NDS)
micro SD: microSDHC 4gb (ik lees hier ergens dat dit niet kan, maar het heeft het altijd wel gedaan....)

Wie o wie kan mij helpen zodat mijn dochter weer lekker kan spelen met haar DS
website http://www.r4dsl.net werkt niet meer

???

Hallo Manamana,
De site die je opgeeft heb ik nog niet gehad. Ik heb het even bekeken.
Maar de firmware die daar aangeboden word (Wood) heb ik ook al erop gehad. Dit werkt ook niet.
Daar zeggen ze dat er max 2gb in de SD kaart kan. Ik heb 4GB en hij heeft het daarop altijd gedaan.
En ze praten daar over maar 2 bestandsmapjes die je op de SDkaart hoeft te zetten nl. '__rpg' en het bestand '_DS_MENU.DAT' . en ik had er eerst wel 5 of 6 nodig voordat hij werkte.
Misschien ligt het toch anders bij het type kaartje dat ik heb? (rd4III-upgrade for DS?)
Ik blijf aan het downloaden en weer formatteren. Pfff.

Bedankt alvast voor het meedenken.

:thumb:
Hallo Manamana,
De site die je opgeeft heb ik nog niet gehad. Ik heb het even bekeken.
Maar de firmware die daar aangeboden word (Wood) heb ik ook al erop gehad. Dit werkt ook niet.
Daar zeggen ze dat er max 2gb in de SD kaart kan. Ik heb 4GB en hij heeft het daarop altijd gedaan.
En ze praten daar over maar 2 bestandsmapjes die je op de SDkaart hoeft te zetten nl. '__rpg' en het bestand '_DS_MENU.DAT' . en ik had er eerst wel 5 of 6 nodig voordat hij werkte.
Misschien ligt het toch anders bij het type kaartje dat ik heb? (rd4III-upgrade for DS?)
Ik blijf aan het downloaden en weer formatteren. Pfff.

Bedankt alvast voor het meedenken.

Graag gedaan. Tja dit is ververvelend. Ik zou het verder ook niet weten

backup

Toch nog ergens een back up van de software gevonden. Dus na formatteren deze er weer op gezet. Alles werkt weer. Maar ik ben terug bij af. Want nieuwste spellen kunnen we dus niet spelen (mega mindy en smurfen werken niet!!). Wie heeft er een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan