geen enkele reactie na slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

denbrok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2013
hAllo,

Ik Heb Een Laptop Van Asus. gister Voor Het Eerst Via Het Menu In SlaapStand Gebracht. Op Dat Moment Was Hij Via Hdmi Aan Een Tv Verbonden. Nu Komt Hij Niet Meer Uit Die Stand. Kan Hem alleen uitzetten Door Stroom Eraf Te Halen. Als Ik Hem Dan AaZet Branden Alleen De Aanknop, Het teken Met Lampje Aan De Voorzijde Het Wifi En Het Slotje Met Een 1 Erin. Verder Hoor Ik Ook Geen Ventilator Of En Biepje

Sry Van De Hoofdletters. Telefoon Doet Ook Al RaAr

Hallo, denbork

Ik heb hetzelfde probleem ook gehad.... Werd hij bij jou ook zo heet en viel hij dan soms uit? Dan is je moederbord gesmolten. (hier valt dan ook niks meer aan te doen)

Laatst bewerkt:
nee Hij Wordt Niet Heet.Hij Lijkt Eigenlijk Aan Te Gaan Maar Niks Te Doen. Wanneer Ik Stroom Aansluit Zie Ook Niet Het Lampje Branden. HeT Is Trouwens Een ASUS K55Vd Windows 7 Van Nog Geen 3 Maanden Oud. Kan Wel Terug Na De Winkel maar Wil Nog De Data Redden

Oke niet het geval dus... Je kan je data redden door een hardeschijflezer te kopen (20 tot 60 euro). Je moet wel ff kijken wat voor formaat en inch je hdd is

probeer eens de accu en de stroomkabel uit de laptop te halen, dan op de aanknop duwen, en dan de accu en de stroomkabel er weer in doen, en kijken of die dan wel opstart. (werkt de shift/caps lock ook niet goed?)

ja ik heb al voor zon data lezer gekeken. Met koopavond maar even naar de winkel.

Met de accu en stroomkabel ook al geprobeerd, maar zie geen verandering daarna.
Het hele toetsenbord reageert niet ook de caps lock en shift helaas ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan