geen fax meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik had eerst een ISDN modem met RVS FAX.
Nu heb ik een kabelabonnement bij @home van Essent.
Nu kan ik niet meer faxen.Weet iemand ,waarom niet en is er wel ergens een faxprogramma,zodat ik toch via kabel kan faxen?
Windows 98

Bedankt

Met een kabel aansluiting kan je alleen faxen ontvangen. Faxen gaat nog steeds via het oude telefoon verkeer.

Als je faxen wilt onvangen moet je ff in een laatste nietwieuwsbrief kijken van Helpmij.nl

Uit de Helpmij nieuwsbrief mei 2003

Fax en voicemail

Door Tiborv
Iedereen kent wel het gemak van "even" een mailtje sturen. Snel, simpel en doeltreffend. Toch is het soms beter een fax te sturen. Dit komt in sommige gevallen beter over en een fax heeft meer juridische waarde. Een fax versturen is vanaf de computer een peulenschil, mits je natuurlijk een faxmodem hebt. Een fax ontvangen is al wat moeilijker, hiervoor moet je computer dan constant aanstaan of via WOR (wake on ring) uit de slaapstand gehaald worden.

Voicemail is ook bij iedereen bekend. Slechts enkelen hebben nog een antwoordapparaat omdat KPN voicemail gratis aanbiedt. Alleen het afluisteren kost geld. KPN heeft al een hele tijd een zeer mooi en gratis product dat via de website www.kpn.com wordt aangeboden.

Bij KPN kan je een GRATIS faxnummer aanvragen. Dit faxnummer heeft dan altijd het netnummer 084. Alle faxberichten krijg je dan als een attachment in het TIF-formaat toegemailed.

Wat ik ook al een hele tijd gebruik is de optie om al je voicemailberichten gemaild te krijgen. Supersimpel, iemand spreekt je voicemail in en jij krijgt in een mailtje dat bericht in het welbekende wav-formaat toegemaild. Kosten voor dit alles? Nul EURO…

Als jij ook een gratis faxnummer wilt hebben en al je voicemailtjes in een e-mailtje toegestuurd wilt krijgen ga dan naar deze pagina van KPN Telecom en schrijf je in.

Links uit de Nieuwsbrief:
http://www.kpn.com/
http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/c...-17367&site=0&channel=0&search=faxmail&page=1

topic

Laatst bewerkt:
fax versturen?

Hoi,

Het gaat me vooral om faxen te versturen.Is daar een programma voor?

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan