geen filmpjes meer kijken sinds 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

dralion13

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
sinds ik IE 8.0 op de computer heb gezet kan ik geen filmpjes meer kijken, sommige spelletjes niet doen en andere dingen niet meer doen.
2aiir6u.gif
dit krijg ik als ik iets wil uploaden bij imageshack.us.

Ik heb al meerdere updates van java flash enz. gedownload, maar niks werkt, wat heb ik nodig om alles weer te laten functioneren?

Je zou kunnen beginnen met IE 8 opnieuw te installeren, dan weten we zeker of de boosdoener daar zit.
Om zuiver te werken...haal de download van IE8 eerst binnen en deistalleer dan de bestaande versie van IE volledig, plaats IE8 daarna terug. Als het probleem er nog altijd is weten we iig dat IE8 niet de veroorzaker is en kunnen we verder kijken.
Sxxs

ik heb IE 8 opnieuw geïnstaleerd (en er eerst afgehaald). Er is nog geen enkel verschil te merken.

Het blijft meneer gateswerk.Als je ie8 eraf gooit en ie 7 installeert - wat gebeurt er dan?
Dat is wat ik doe - gewoon allerlei try and errors.

ik heb ook spacetime geprobeerd, maar ook bij spacetime krijg ik het zelfde probleem.

Heb ook maar even flash 10 gedownload, nog steeds zelfde probleem.

IE 7 werkte ook niet

Ik kan tegenwoordig met IE7 wel weer filmpjes zien, maar nu zie ik bij heel veel plaatjes een rood kruisje. (niet bij alle kruisjes dus)
Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb met IE 7 de filmpjes aan de praat gekregen, maar nu heb ik heleboel problemen met afbeeldingen, waar ik eerst geen last van had, iemand enig idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan