Geen firminfo, dvd cover etc. op Popcorn Hour A-400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Beste,

Sinds enige weken ben ik in bezit van een Popcorn Hour A-400 mediaplayer.
Via de optie NMJ Jukebox moet het mogelijk zijn om automatisch filminfo zoals ondertiteling, omschrijving, genre, beoordeling en dvd cover binnen te halen. Tot op heden is mij dit nog niet gelukt.
Zodra ik NMJ Jukebox opdracht geef om filminformatie van alle films binnen te halen, gaat er wel een zoekbalk lopen en is hij enige tijd bezig, waarna de vermelding KLAAR, maar is er geen filminfo aan de films toegevoegd.
Wat kan de reden zijn dat dit bij mij niet werkt?

Alvast bedankt voor uw reactie\advies.

Mvrgr. Mark

Laatst bewerkt:
Er staat niet dat je er al hebt gekeken, dus bij deze de link naar NMJ Toolbox waar alle downloads Help en documentatie verkrijgbaar is:
http://nmjtoolbox.net/

Bedankt voor je snelle reactie edmoor !!!
De site welke jij aangeeft ken ik nog niet. Heb al wel diverse andere sites bezocht maar het antwoord op mijn vraag tot op heden nog niet gevonden.
Ik zal nmjtoolbox.net 's gaan bekijken en hoop dat daar het antwoord op mijn vraag ergens tussen staat.
Zodra ik de oplossing gevonden heb zal ik die in dit topic vermelden.

Nogmaals dank !!

Mvrgr. Mark

edmoor,

Ik heb de site welke jij mij adviseerde bezocht en heb de firmware van mijn Popcorn Hour A-400 ge-updated.
Heb wederom via Jukebox Manager alle opties aangevinkt (filminfo, beoordeling, ondertiteling, dvd cover) waarna de media gescand werd. Hier is hij enige tijd mee bezig geweest aangezien ik mijn filmcollectie van 1,5Tb vanuit mijn oude mediaplayer over had gezet.
Nadat hij klaar was met alle info binnen te halen, heb ik de optie Networked Media Jukebox gekozen. (nu zou er een grafisch overzicht moeten verschijnen van alle dvd covers van films die op de interne HDD staan. Dit gebeurt dus niet. Ik krijg een melding: Er is een fout opgetreden. Uw verzoek kan niet worden uitgevoerd (ERR 1)
Heb jij (of iemand anders) een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Mvrgr. Mark

Daar kan ik je helaas niet bij helpen, ik heb je slechts naar de pagina van de maker verwezen.
Zelf heb ik een Mede8er MED800X3D en daarvoor is het programma YAMJ voor dat doel beschikbaar.
NMJ gebruik ik dus niet.

Oké... ik heb mijn Popcorn nu enige weken in bezit en heb hem nog geen moment goed aan het draaien gehad. Loop steeds van het ene tegen het andere probleem op en heb eigenlijk al spijt dat ik een Popcorn Hour (dit is mijn eerste Popcorn) gekocht heb.
Wat ik in mijn vorige bericht vergeten was te vertellen is dat zodra ik de foutmelding geaccepteerd heb er een zwart scherm volgt waarna ik een harde reset (stekker uit het stopcontact) moet uitvoeren om hem weer aan de praat te krijgen. Een flinke vastloper dus...
Nu krijg ik wel weer toegang tot de Jukebox maar blijkt dat hij al het scanwerk voor niets heeft gedaan omdat er alleen de benaming van de films zichbaar is zonder alle overige info welke ik wel gevraagd had.
Ik overweeg om 'm terug te brengen naar de winkel en te vragen of het mogelijk is om 'm om te ruilen voor een Med800X3D. (want daar hoor ik eigenlijk alleen maar positieve geluiden over)

Over de Popcorn kan ik zoals al gezegd niets zeggen omdat ik er geen ervaring mee heb.
De Mede8er doet tot nu toe alles wat ik ervan verwachtte. YAMJ is los te downloaden programma voor op de PC.
Hoewel de interface niet echt gebruikersvriendelijk te noemen is doet hij wel wat hij moet doen als je de werking eenmaal door hebt.

Ik heb een manier gevonden om de film info, fan-art enz. binnen te halen. Door per film re-fetch uit te voeren haalt ie wel de gevraagde gegevens binnen. Alleen wel een flinke klus om voor elke film (zo'n 400 films) apart uit te voeren) Maar het resultaat mag er zijn.
Waarom het zo wel lukt en in zijn totaliteit niet dat is mij nog een raadsel.....

Het lijkt mij ook dat het wel moet kunnen maar ik ken het programma niet dus kan er niets over zeggen.
Da's inderdaad nogal wat werk als je die 400 films per stuk moet doen, maar goed, het houd je van de straat ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan