Geen fonts in Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gustave

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
67
Na de (her-)installatie van Office 2003, staat er geen lijst met fonts in Word. Wèl heb ik drie fonts(?) genaamd 'Device Font 10cpi', en ook van 12cpi en 17 cpi.
In Windows staat een map met zo'n 300 fonts. En in bv. Excel 2003 is de lijst met fonts 'normaal' zichtbaar.
Ik heb Word al eens opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder het gewenste resultaat.

Wie weet dit op te lossen en wil dat ook doen...? Bij voorbaat dank, Guus
 
Een gokje. Heb je een printer geïnstallerd? Zo nee, doe dat dan eerst eens en start dan Word nog eens op. Welke fonts beschikbaar zijn is vaak afhankelijk van de geïnstalleerde printer, een font gebruiken dat een printer niet aankan is niet zo handig, vandaar dat die controle uitgevoerd wordt. Is wel ergens uit te schakelen maar weet zo niet meer precies waar.
 
Een gokje. Heb je een printer geïnstallerd? Zo nee, doe dat dan eerst eens en start dan Word nog eens op. Welke fonts beschikbaar zijn is vaak afhankelijk van de geïnstalleerde printer, een font gebruiken dat een printer niet aankan is niet zo handig, vandaar dat die controle uitgevoerd wordt. Is wel ergens uit te schakelen maar weet zo niet meer precies waar.

Prachtig! Ik zie de fonts-lijst weer in Word. Ik had wel de printer geïnstalleerd, maar niet als 'standaard-printer' gekozen. Het ziet er nu weer 'normaal' uit. Veel dank voor het meedenken en de oplossing.
Gr., Guus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan