geen foto in mailing met samenvoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

waar

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
68
Wij willen een nieuwsbrief naar meerdere leden via mail sturen. nu hebben wij een word doc samengevoegd met de exel database en verzenden de nieuwsbrief zo naar de leden. Echter de foto's die in het word doc staan, staan niet in de verzonden brief. hoe komt dit en hoe los ik dit op?
 
Ik vraag het voor alle zekerheid: op welke manier heb je de foto's ingevoegd in het Word-document? In het Excel-bestand staan de adressen, hoe "vervoer" je het geheel naar je e-mail-programma?
 
De foto's zijn via invoegen afbeelding in het word doc gezet. Met de funktie samenvoegen naar e-mail client wordt de mail vanzelf met outlook express naar alle leden gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je nog geen ander advies hebt gekregen. Ik ben in de bewerkingen waar je het over hebt niet zo thuis, maar mijn boerenverstand zegt: een Word-doc samenvoegen met een Excel-adressen-bestand, horen de e-mails dan niet via MS Outlook verzonden te worden? Zoals je het nu doet, gaat er dus iets mis.
(Ik probeer mee te denken.)
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je meedenken , maar ook met outlook komen de foto's er niet bij!!! aleen de tekst samen met de invoeg velden!
 
Controleer eens of je in Word onder Extra, Opties, tabblad afdrukken bij het blok inclusief vinkjes hebt staan bij Tekenobjecten en Achtergrondkleuren en -afbeeldingen.
Wat voor bestanden zijn je foto's? (jpg, gif, png, tif, ??)
 
de vinkjes taan aan. de bestanden zijn jpeg (echter vrij groot) .
 
ben ik echt de enige bij wie dit niet goed werkt???
 
Of je de enige bent, betwijfel ik, maar ik heb er in ieder geval geen ervaring mee, maar doe ook een meedenksuggestie: Ik vermoed dat dit geen word-probleem is, maar een een outlook-probleem. Hier zul je moeten instellen dat je mail als html verstuurd moet worden, anders komen er geen plaatjes mee. Houd er wel rekening mee dat niet iedereen zijn mailprogramma op html heeft ingesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan