geen foto op index.html

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter230475

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2003
Ik heb een homepage gemaakt, zie www.peter-afranina.tk, echter de foto op het rechterdeel van het scherm krijg ik niet te zien. Als ik de index.html pagina opstart vanaf mijn harde schijf zie ik de site wel zoals zou moeten....
Waar kan dit aan liggen??

P.s. dit is mijn eerste homepage, dus het is nog wat eenvoudig

alvast bedankt,

Peter

Volgens mij heb je de betreffende foto niet naar je webspace gebracht of de naam is verkeerd.
Een tikfout is zo gemaakt, dit kun je zien in de link die je geeft van jouw site. Als laatste staat er een , hierdoor kom je niet op jouw site terecht.

tja... de goede site is dus www.peter-afranina.tk echter zoals in eerdere post kan ik de site dus wel zien vanaf mijn harde schijf. alle bestanden en foto's staan in een map die ik compleet ge-upload heb naar mijn webspace. De site werkt ook, behalve 1 foto op de eerste pagina, de index.html. Die heb ik gemaakt met 2 frame's, links is navigatie, 1 foto met wat links, dit werkt helemaal, rechts heb ik de content, text met foto, de tekst staat er, alleen de foto niet....

Peter

De foto staat in een andere directory dan de pagina, verplaats de foto of pas het pad aan.

Laatst bewerkt:
Zou wel zoiets moeten zijn, echter.... Ik heb de complete website in zijn geheel op mijn harde schijf staan, en daar werkt hij perfect. De hele boel geupload, alles werkt, behalve 1 foto!! Dan kan het toch niet aan het pad liggen?? Ik heb het wel 20x gecontroleerd (niet overdreven...)

Peter

klopt. alleen de index.html, navigatie.html, content.html en alle foto's staan daar ook, dus hoef ik toch geen pad aanduiding aan te passen?? Zie mijn site www.peter-afranina.tk daar staat wel de foto van mijn motor links bovenaan, echter niet de andere foto in het rechter gedeelte(misschien omdat het een foto van mijzelf is :D ).
in index.html verwijs ik naar 2 frame's, links navigatie.html en rechts content.html. http://home.hccnet.nl/p.oostendarp/content.html
http://home.hccnet.nl/p.oostendarp/navigatie.html
http://home.hccnet.nl/p.oostendarp/index.html
misschien als je deze files bekijkt met notepad, staat er iets geks??

Peter

JJJJJJJAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!

dat is hem! bedankt!!!!

nu nog ff digitale camera scoren om iets betere foto's te maken en het wordt wel wat!!!:p

Toch type foutje?

:thumb:

.... en dan zien we je terug met de vraag:

het inladen van mijn foto's duurt zo lang,
en ze vullen twee beeldschermen.

Antwoord ook simpel:
irfanview www.irfanview.com

:cool:

toch type foutje.... :confused:

.JPG is geen .jpg :o

en ik het maar zoeken in mappen en paden :D

@ Peter Vazed

ik vind het laden van de foto's wel meevallen, maar bedankt voor de tip.

Peter

Maar zo leer je wel weer wat. OOk de tweede tip van Peter is een goeie. Irfanview.

Geplaatst door Peter230475
@ Peter Vazed

ik vind het laden van de foto's wel meevallen, maar bedankt voor de tip.

Peter

Ja, nu wel, maar straks met je digicam!!!!!!
Dat bedoelde ik.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan