Geen fout melding toch een probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor 63

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
482
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag.
Het volgende doet zich steeds voor, als ik een map open word deze verkleind weer gegeven.
Om een voledige schrem te krijgen moet ik dit steeds vegroten.
Hoe kan dat ingesteld worden zodat ik de map direct vergroot word weer gegeven.
Wat ik bedoel zie bijlage.
vr gr Cor
 

Bijlagen

  • ScreenShot0021.jpg
    ScreenShot0021.jpg
    5,9 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Ga op een hoekje staan met ingedrukte linker-muisknop en sleep naar gewenste grootte. Met dat vierkantje, zoals je plaatje weergeeft, wordt deze instelling niet onthouden. Dit kan je ook uitvoeren met je mailvensters.

Voor browservensters geldt een ander verhaal: klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Het werkt.
Gezina bedankt voor je snelle reactie.
vr gr Cor.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan