geen frontpage bij prof.

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo,
Ik heb een laptop waar office prof. 2003 op geïnstaleert is. Maar daar zit frontpage niet bij terwijl ik dat wel nodig heb! Me vader heeft een CD met office 2000 daar staat wel frontpage op! Is er een mogelijkheid om van die CD ALLEEN frontpage te instaleren?

Op Office 2003 Pro hoort FP te zitten. Zit er bij mij ook op. Heb je de CD Rom niet?
Ik denk niet dat het "los"van de 2000 CD kan installeren.

Bij mij wel!
Ik zou je graag een kopietje willen sturen maar dat is helaas niet legaal...

Laatst bewerkt:
Tja, dit is inderdaad anders!!! Ik moet eerst die code invoeren. Daarna kan ik kiezen welke instalatie ik doe. Maar welke instalatie ik ook kies, er staat geen frontpage bij!!!! Maar ik kan toch ook office 2000 instaleren en dan alleen frontpage aanvinken???

EDIT: Dit heb ik geprobeert maar dat doet hij niet! op een gegeven moment moet ik de schijf aan klikken waar hij staat als ik dan gewoon C doe dan duurt het een tijdje en dan zegt ie dat hij hem daar niet kan vinden! Wat nu? ik hb het echt nodig!

Laatst bewerkt:
Je kunt onderdelen van de office2000 cd los installeren dus moet het mogelijk zijn

@ M@rio,

Ik geloof dat dat alleen werkt als je dezelfde versies hebt.

Dan zou dat alleen gelden voor frontpage. Bijv met access nooit geen problemen gehad. Office xp en access 2000

Ik had een office 2000 pakket, maar aangezien de frontpage daarvan echt veel te beperkt is heb ik 2003 aangeschaft (oa voor de layers). Die kan ik gewoon naast word 2000 enzovoort installeren, dus moet frontpage 2000 ook gewoon bij word 2003 kunnen toch?

ja je moet naar mijn weten gewoon de 2000 frontpage bij de 2003 rest kunnen instaleren:thumb:

Maar hoe dan, dat is wel handig voor iedereen om te weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan