Geen Games...? Geen drivers..

Status
Niet open voor verdere reacties.

yorick007

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Ik had een hack aanval op mijn pc en dus moest ik mijn Windows Vista er af gooien (alles was besmet..Had meer dan 300 virussen erop..Gescand Met avg internet security) En nu heb ik XP. Alleen ik heb nu alle drivers geinstalleerd, Netwerk adapters etc.....Alleen kom ik niet verder met de videokaart/of hoe je het ook mag noemen..(heb er niet zo heel veel verstand van) Daar missen drivers..Nu heb ik meerdere antwoorden gekregen van dat ik mijn Videokaart moest zeggen alleen kan ik dat nergens vinden ik dacht dat ik deze had: Mobile Intel 4 Series Express Chipset Family

Nu moet ik ook nog werkende drivers hiervoor hebben maar kan ze nergens vinden..

Iemand?

Hier wat info van Everest:

Besturingssysteem: Windows XP Professional
OS Service Pack: Service Pack 2
Direct X : 4.09.00.0904

Moederbord: Uknown, 2166 Mhz (8x270)
Moederbordnaam: Packard Bell BV PE2L
Moederbord Chipset: Onbekend
Systeemgeheugen: 3000mb
BIOS Type : Phoenix (10/08/08)
Processor: Intel Pentium Dual CPU T3400 @ 2.16 Ghz

Geluidskaart: Realtek HD Audio Input

Sommigen vroegen ook om een serie nummer >> 119704950136

Edit: ik heb mijn videokaart gevonden maar kan geen drivers vinden..

Mobile Intel GMA X4500 Grafische kaart

Laatst bewerkt:
En alle drivers voor je systeem staan op de website van de fabrikant (mits je een merk systeem hebt uiteraard). Ook je graphics driver (voor de videokaart)

En alle drivers voor je systeem staan op de website van de fabrikant (mits je een merk systeem hebt uiteraard). Ook je graphics driver (voor de videokaart)

Dat heb ik al gedaan maar....

Alles is voor vista..

Ik heb nu xp

Tja, dat kan ik uiteraard niet weten zonder te weten welk model pb het is. Vandaar mijn opmerking. Wat oudere laptops beschikken soms over zowel xp als vista drivers.

Maar heeft de link van muurhond je probleem nu opgelost?

Tja, dat kan ik uiteraard niet weten zonder te weten welk model pb het is. Vandaar mijn opmerking. Wat oudere laptops beschikken soms over zowel xp als vista drivers.

Maar heeft de link van muurhond je probleem nu opgelost?

Jah kan weer gamen:P

Dan kan je de vraag op opgelost zetten, rechts onder in beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan