Geen gebruik maken van de melding 'Nu comprimeren'...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Hallo allemaal, ik gebruik OE 6 en bij het afsluiten krijg ik iedere keer een pop-upvenster met de melding Berichten kunnen door OE worden gecomprimeerd. Hiermee wordt meer schijfruimte beschikbaar gemaakt. Dit kan enkele minuten duren. Er staat een checkbox voor het zinnetje Dit venster niet meer weergeven., maar hiervoor moet je wel op 'OK' klikken. Mijn vrouw klikte per ongeluk in een vorige configuratie op 'OK' bij die melding en sindsdien kan ik aardig wat e-mails niet meer inlezen en heb ik deze moeten verwijderen.
Dit wil ik in mijn nieuwe configuratie niet nogmaals meemaken maar ik kan hier geen oplossing voor vinden. Is dit in het register te regelen of is hier een andere oplossing voor?
GRTZ fun_surfer.

P.S.: Bij de OE die in Windows ME zit verwerkt zag ik de optie om zelf de waarde 'gebruikte MB's' in te stellen voordat OE voorstelt de berichten te comprimeren, maar deze optie is er bij mij niet...

Ik heb zelf ff wat geprobeerd, het lijkt te werken... Ik heb de map gekopiëerd, OK aangeklikt bij het venster en ook het vinkje voor 'Dit venster niet meer weergeven' gezet. Daarna de inhoud van de map weer teruggezet. Zoals gezegd lijkt het tot noch toe te werken, maar ik kijk het nog een paar dagen aan voordat ik de topic als 'opgelost' bestempel en de originele map ècht wis ;)

GRTZ fun_surfer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan