Geen gebruikersnaam meer bij opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DannyGeysen

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
57
Op mijn laptop met XP had ik 2 gebruikers gedefinieerd, zonder paswoord.
Dit heeft jarenlang goed gewerkt.

Als ik de laptop nu opstart, verschijnen deze gebruikersnamen niet meer en start de laptop niet meer door. Op het scherm waar hij bljft hange staat links: Klik op uw gebruikersnaam om te beginnen, maar rechts staan geen gebruikersnamen meer.
Ik kan onderaan enkel op Uitschakelen klikken.

Met Ctrl+at+del kom ik in het Windows aanmeldscherm, maar als ik daar de gebruikersnamen ingeef en OK klik krijg ik de melding ' Het systeem kan u niet aanmelden.

Opstarten in de veilige modus lukt ook niet.

Wat kan ik nog ondernemen?

Danny Geysen
 
Wat gaat er mis met opstarten in veilige modus?
 
In de veilige modus:

Je ziet hem even drivers laden. Dan in een flits een blauw scherm en de laptop start opnieuw op.
Danny Geysen
 
Ok, doe eens een poging met de windows cd-rom, en dan automatisch systeem herstel.
Denk niet dat je daar je accounten mee terugkrijgt, maar wellicht dat je systeem weer start.

Daarna praten we verder.
 
Ik heb geprobeerd te repareren met de originele XP-cd, maar hij vraagt daarbij na enkele stappen een Administrator paswoord. Voor zover ik me kan herinneren heb ik daar nooit een administrator paswoord ingezet.

Wat moet ik ingeven of hoe los ik dat 'paswoord-probleem' op ?

Mvg,
Danny Geysen
 
administrator password is optioneel je hoeft niets in te vullen, aangezien veiligemodus niet opstart is er wellicht een hardware fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan