Geen geheugen meer/harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

15zus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2011
Ik weet echt niks van computers, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. De computer geeft aan dat hij geen geheugen meer heeft om iets erop te zetten. Zelf een Word bestand is teveel. Waar kan dit aan liggen? Er staan heel veel foto's op de computer, mijn moeder wil het op de externe harde schijf zetten. Maar wil overal eerst beschrijvingen onder zetten. Ze dacht dat als je ze op de externe harde schijf zet je er daarna niks meer aan de foto's/beschrijvingen kunt veranderen. Klopt dit? En wat kunnen we behalve de foto's op een externe harde schijf zetten eraan doen? Als we op de computer onnodige programma's willen verwijderen moeten we de product code intoetsen, dan geeft de computer aan dat deze fout is. We gebruiken dan de product key die op de computer kast staat. We hebben een computer kast van acer, is dat dan een slecht merk voor een computer kast? De computer is namelijk ook nog eens erg traag. Of kan dit aan het teveel aan geheugen liggen?
Groetjes

Kennelijk is je harde schijf inderdaad vol. Foto's kun je zonder problemen naar een externe schijf zetten en daarna de beschrijvingen aanpassen.
Voor het verwijderen van overbodige zaken op je PC heb je echt de Windows Product Key niet nodig dus leg even uit wat je precies doet.
Misschien dat ook de informatie op deze website je op weg kan helpen:
http://www.schoonepc.nl/

foto beschrijving/fout melding verwijderen grote bestanden

Ik wil graag de foto's voorzien van een beschrijving/titel; zodat we 'later' weten wat zich er zoal afspeelde tijdens die foto.
Je hebt wel heel vaak map namen maar dat is voor de hele map met foto's
Bij Picasa vul ik dan onder titel een beschrijving in.
Hoe zie je dit terug als je dit op een schijf brand en bijvoorbeeld op je dvd speler laat zien via de tv.
Nu ben ik op de externe harde schijf foto's te proberen voorzien van een beschrijving;
wat kan ik het beste doen.
want ik zie ook dat je de naam kan wijzigen en dan kun je ook onder de foto een tekstje maken...
Om ruimte te maken op de computer willen we graag programma's verwijderen maar dan krijgen we deze melding:
'Kan geen toegang krijgen tot de Windows installer-service. Dit kan optreden als de Windows installer onjuist is geïnstalleerd. Neem contact op met het ondersteunend personeel voor hulp.'
Wat moet ik nou doen?
Bedankt voor de tip van die site. Hopelijk kunt u me ook hierbij helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan