geen geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eastside

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
Hallo mensen!

Ik heb al een tijd lang een probleem ik heb zowat helemaal niks op mijn harde schijf c maar als nog heb ik geen geugen.
en als ik geheugen crieer dan is het zo binne 10min ofz weer weg.
ik wil een spel installeren en zou het ook op harde schijf d willen doen maar ik weet niet hoe het moet
kan iemand me helpen????

Het is niet echt duidelijk wat het probleem is. Je hebt geen geheugen? Waar niet? Dan kan je toch niets?

harde schijf c

ik heb geen geheugen op mijn harde schijf c
bijf. k wil een spel downloaden maar dat kan niet k heb maar 600kb aan ruimte beschikbaar

WELKOM OP HELPMIJ....

Kan je vertellen hoeveel je op D vrij hebt??Hoe groot is je schijf??
Plaats desnoods hier even een plaatje van je schijfbeheer.

En normaal kan je tijdens installeren van een game zelf aangeven waar je hem wilt hebben.

op mijn harde schijf D heb ik 35gb vrij in totaal heb ik 39gb
en op mijn hardeschijf C heb ik nog maar 43,3 kb vrij:S

Laatst bewerkt:
Dan kan je bijv wat ruimte van D naar C zetten met hetvolgende progje klikkerderklik

Daarmee kan je D verkleinen en C vergroten.Dan wil ik je wel vertellen hoe dat gaat.

download dit progje en zet het op D.Want je hebt nu al niet genoeg op C

ik heb het op harde schijf C net kunne opslaan die programma:D
wat moet ik nu doen??

ok....

open het programma.

Dan zie je je C en d.
Klik 1 keer op de D en die wordt blauw.links in het kader zie je nu move.rezise partition.
Je krijgt dan je D balk in beeld.
ga met je muis dan links op de vertikale lijn staan en je maakt schuifbeweging naar rechts.D wordt dan kleiner.verklein hem naar bijv 20gb.Als je dit gedaan hebt klik dan op OK.
Klik nu de C aan en links in kader op move/rezize.Nu zie je je c balk en rechts een stuk grijs als goed is.Ga op rechter lijn staan en schuif naar rechts.C wordt groter en klik op OK.
Dan links onder op apply.Het progje gaat nu zijn werk doen(wellicht herstart de pc tussendoor)

er staat: ITS RECOMMENDED TO BACKUP YOUR DATA BEFORE MOVING OR RESIZING THE PARTITION.

Dat klopt ja... het wordt aanbevolen.Mij is met dit progje nog nooit wat misgegaan.

Dat is aan jezelf...

als jij wat(muziek/foto's etc) op je pc hebt staan wat je echt niet wilt verliezen mocht het onverhoopt misgaan dan zal je dat eerst moeten veilig stellen(externe schijf of branden op cd).
Heb je geen bijzonderheden dan kan je het progje zijn gang laten gaan.

ooh ok dan komt het wel goed:D
maar ik zit te schuifen maar hij wilt niet?

Wat wilt niet???

Je krijgt dus zo'n popup scherm van je D?
links op de lijn klikken en muis ingedrukt houden en schuiven naar rechts.

het verschuifen naar rechts wilt niet.. k ga naast de pijl staan die naar links wijst ik houd mn linkermuisknop in endan schuif ik naar rechts maar het wilt niet hij doet niks..moet ik eerst niet andere dingen gaan doen voordat ik dit moet doen?? en ik heb:: using enchanched data protection mode. aangevinkt moet ik dat miss niet doen?

Ga eens op dat zwarte pijltje staan.Je cursor veranderd dan ook als goed is.Bij mij gaat zo gewoon goed.En dat vinkje staat bij mij ook aan.

kan je ook eeven een screen ervan plaatsen hier?

Btw: ik ga zo wel plat.

ok

Dan nu nog de andere vragen die ik stelde

Wat als je op de pijl gaat staan?
heb je de D in het eerste scherm aangeklikt en toen links in kader op move /resize geklikt?

ja dat heb ik ook gedaan
mijn curser verandert ook maar als ik naar rechts ga schuifen dan gebeurt er niks:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan