Goedeavond allemaal.
Mijn computer heeft een paar problemen met het geluid.
Als ik een koptelefoon aansluit dan geeft hij maar aan één kant geluid, In dit geval de rechterkant.
Maar als ik hem eraf haal heb ik gewoon normaal geluid. Aan allebij de speakers.
Ik weet niet of dit aan mijn geluidskaart ligt of gewoon een systeemfout van windows dat ik iets met het volume heb gedaan.
Ik heb alles geprobeerd wat ik kon om het geluid normaal te krijgen maar niks werkt.
Dit probleem geldt ook voor diverse koptelefoons, Ik heb thuis 2 koptelefoons en 3 computers (1 server, 1 gaming-pc en 1 laptop waar ik ook van alles mee doe)
De koptelefoons werken op alle andere computers behalve voor mijn laptop.
Alle 2 de computer geven normaal geluid.
Als iemand nog iets van mijn laptop af wilt weten :
Processor : AMD E-300 APU met Radeon(tm)HD Graphics 1.30GHz
Geinstalleerd geheugen(RAM) : 2,00 GB (1,60 Beschikbaar)
64-Bit besturingssysteem.
Geluidskaart : Realtek High Definition Audio
Aan de eerste 3 zou je waarschijnlijk niks aan hebben maar wel aan de Geluidskaart (Maar toch voor als het nodig is)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit zeer irritante probleem.
-Delano (15)
Mijn computer heeft een paar problemen met het geluid.
Als ik een koptelefoon aansluit dan geeft hij maar aan één kant geluid, In dit geval de rechterkant.
Maar als ik hem eraf haal heb ik gewoon normaal geluid. Aan allebij de speakers.
Ik weet niet of dit aan mijn geluidskaart ligt of gewoon een systeemfout van windows dat ik iets met het volume heb gedaan.
Ik heb alles geprobeerd wat ik kon om het geluid normaal te krijgen maar niks werkt.
Dit probleem geldt ook voor diverse koptelefoons, Ik heb thuis 2 koptelefoons en 3 computers (1 server, 1 gaming-pc en 1 laptop waar ik ook van alles mee doe)
De koptelefoons werken op alle andere computers behalve voor mijn laptop.
Alle 2 de computer geven normaal geluid.
Als iemand nog iets van mijn laptop af wilt weten :
Processor : AMD E-300 APU met Radeon(tm)HD Graphics 1.30GHz
Geinstalleerd geheugen(RAM) : 2,00 GB (1,60 Beschikbaar)
64-Bit besturingssysteem.
Geluidskaart : Realtek High Definition Audio
Aan de eerste 3 zou je waarschijnlijk niks aan hebben maar wel aan de Geluidskaart (Maar toch voor als het nodig is)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit zeer irritante probleem.
-Delano (15)