Geen geldige win32-toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

JennnyL

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2013
(Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat?)

Goed, ik wil dus een programma die ik gedownload heb openen, ik heb het gekoppeld aan een CD-rom station met powerISO. Als ik dan op dat cd-rom station klik krijg ik de melding dat het station geen geldige win32-toepassing is. Als ik dan bij verkennen op het bestand autorun zelf klik gebeurt er niks, ook niet als ik het open als de administrator. Ik heb al op internet gekeken naar een oplossing maar tot nu toe helpt niks.. Iemand die mij hier kan helpen?

Lekker slim on dat er niet bij te zetten! Maar het gaat om de sims 2. (64-bit programma? Hoe kan ik daar achter komen? :$ ) Ik heb lang geleden dit spel hier ook gewoon zonder problemen op gespeeld maar heb het toen een keer verwijderd en wil het nu toch weer spelen!

Laatst bewerkt:
Staat er ook op setup.exe? Probeer trouwens ook eens uit te voeren als Administrator.

Hoe bedoel je dat? Als Administrator heb ik het ook al een keer geprobeerd, maar krijg er dan ook niks voor.

Probeer de inhoud van de cd is naar de hdd te kopieren. En vervolgens dan uit te voeren als Administrator. Administrator kun je als volgt doen (Rechtermuisknop op de desbetreffende koppeling en dan in het rijtje dat je krijgt uitvoeren als administrator klikken).

Werkt ook niet.. Ik heb wel een keer iets gevonden dat je het dan misschien de vorige keer niet goed hebt verwijderd en aangezien ik andere programma's wel zo kan aanklikken denk ik dat dat het geval is, kan dat? En hoe verhelp ik dit?

Ga eens naar -> start -> Configuratiescherm -> Een Programma verwijderen -> dan krijg je een lijst kijk eens of daar sims 2 tussen staat.

Ga eens naar computer -> lokale schijf -> program files (x86, mocht je geen x86 zien dan klik je op de map met de naam program files) -> en zoek dan naar Electronic Arts -> en kijk dan of er daar een folder staat genaamd de sims

Laatst bewerkt:
Dan is het misschien handiger om CCleaner te downloaden en even alles op te schonen.
Linkje : Klikkerdeklik
Je zult deze even moeten installeren en het register etc op moeten schonen en kijken of dit helpt.

Had ik al een keer geïnstalleerd maar niet gebruikt! Nu wel en zag dus inderdaad dat er sims 2 bestanden werden verwijderd maar krijg nog steeds dezelfde melding als ik het wil openen.

Waarschijnlijk is je image (.iso?) bestand gewoon beschadigd en zul je 'm opnieuw moeten downloaden.

Ik heb niet meer de melding dat het geen geldige win32 toepassing is maar nu doet hij gewoon helemaal niks. Er verschijnt geen balkje als ik op Autorun klik, alleen een zandlopertje en dan houdt het op. De Sims zit dus nog ergens verstopt op mijn computer maar ik kan het niet vinden.. Ik heb perongeluk het mapje EA games uit program files verwijderd maar lees nu op internet dat ik dat echt niet had moeten doen.. :( Nog ideeën?

Het mapje EA games uit de program files verwijderen is niet erg (wordt bij de installatie gewoon weer aangemaakt)
Probeer in plaats van de autorun de setup.exe aangezien (ik denk dat je windows 7 hebt) de autoruns niet draait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan