geen geldige windows copie msacm32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

streetdogg

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
27
Hallo ik heb een vraagje,
ik ging vanmiddag naar de stad en ik had me laptop effe gewoon aangelaten op de oplader,dus ik kom thuis en krijg ineens de error geen geldige windows copie msacm32.dll nu is mijn vraag hoe komt dit.Systeemherstel doet ie ook niet, mijn eigenschappen van me mini laptop zijn 1.6 ghz procesor 2gb ram en standaard videokaart wie o wie kan mij helpen (ik zit nu achter mijn broertjes pc)
het is een mini laptop nc10

MVG Mark
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Kun je ook zien waar de fout vandaag komt? waar hij het bestandje mist, wat is de fout precies.

.dll bestanden kan je altijd downloaden op deze site:
http://www.dll-files.com/dllindex/index.shtm

http://www.liutilities.com/products/campaigns/affiliate/cb/offer/dllfiles/rb/

Even vertaald:
Misschien dat je hier ook wat aan hebt


Hebt u gemerkt dat uw computer, loopt langzamer en het crasht vaker? Installeren en verwijderen van programma's achterlaat gefragmenteerde items zoals verweesde taken, corrupte bestuurders (die de meeste van hen zijn DLL-bestanden) en andere vormen van verkeerde registersleutels.

Na verloop van tijd het register krijgt rommelige en conflicten beginnen te ontstaan. Als er geen controle is, zal uw systeem steeds instabiel, zullen de prestaties janken beneden en je systeem begint te vaker crashen.

De Oplossing
Registry Booster is uw antwoord op al uw DLL en registry gerelateerde problemen. Het analyseert uw register op te sporen items die verwijzen naar Dynamic Link Libraries (DLL's) of gedeelde controle bestanden die niet op uw harde schijf die nog registersleutels die naar deze niet-bestaande bestanden. Registry Booster detecteert alle inzendingen en reparaties hen.

Een einde aan te raden waarom DLL fouten optreden, en laat Registry Booster scannen en het vaststellen van de fouten.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
dank u voor de reactie ehumm ik heb vanmiddag windows 7ultimate geinstaleerdt via de usb en ik zet hem net aan en krijg weer die fout ik ga proberen het nu op tezoeken en het teverhelpen mischien helpt het mischien niet.



MVG

SD,mark
 
Oke, Succes,

Hij geeft die fout, omdat hij ook daar het bestandje nodig heeft, het is een bestand in zijn algemeen, niet alleen voor XP of Ultimate 7

Toch nog Succes ermee

Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan