Geen geluid, alleen gezoem

Status
Niet open voor verdere reacties.

imaartjuhhh

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2006
Hallo

Mijn geluid doet al maanden niks. Ik heb van alles geprobeerd, alles is goed geinstalleerd. Wie kan mij helpen?

Ik vermoed dat er aan de achterkant van je pc een stekkertje niet helemaal goed in zit.

Ik vermoed dat er aan de achterkant van je pc een stekkertje niet helemaal goed in zit.

Alle stekkers zitten goed. Ben toch bang dat het misschien toch niet helemaal goed geinstalleerd is of zo. Voor de rest heb ik echt alles geprobeerd...

Hallo

Vermelding merk/typenr/ouderdom v/d betrokken p.c/geluidskaart en welk geinstalleerd o.s. zou een goede basis zijn.

Maar :

Ik zou persoonlijk de aktieve speakers eens "testen" door deze eens aan te sluiten op b.v.b. een mp3 speler.

Zo weet je tenminste zeker dat deze in orde zijn.

Peter

Hallo

Vermelding merk/typenr/ouderdom v/d betrokken p.c/geluidskaart en welk geinstalleerd o.s. zou een goede basis zijn.

Maar :

Ik zou persoonlijk de aktieve speakers eens "testen" door deze eens aan te sluiten op b.v.b. een mp3 speler.

Zo weet je tenminste zeker dat deze in orde zijn.

Peter

Ik heb het al een keer aangesloten op een mp3 speler en krijg dan ook alleen maar gezoem.

Hallo

quote:

"Ik zou persoonlijk de aktieve speakers eens "testen" door deze eens aan te sluiten op b.v.b. een mp3 speler.

Zo weet je tenminste zeker dat deze in orde zijn."

reply:"Ik heb het al een keer aangesloten op een mp3 speler en krijg dan ook alleen maar gezoem."

De eerstvolgende logische reactie = ---> speakers defekt .....

Probeer dus eens een andere...wel werkende set ...

Peter

P.s.:

Maar waarom in hemelsnaam zo lang wachten:"Mijn geluid doet al maanden niks. Ik heb van alles geprobeerd, alles is goed geinstalleerd. "

En: nog steeds geen duidelijk antwoord over welke configuratie we nu eigenlijk spreken hoor ....

quote:

"Vermelding merk/typenr/ouderdom v/d betrokken p.c/geluidskaart en welk geinstalleerd o.s. zou een goede basis zijn. "

73's peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan