Geen geluid bij afspelen van YouTube clip

windig

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Van alles geprobeerd, maar het lukt me niet. Dito bij het afpelen van muziek via Wavepad.

Win-toets+R
plak
%systemroot%\system32\msdt.exe -id AudioPlaybackDiagnostic
Enter

Dag Aar en Senso, ik heb van alles geprobeerd, neem dat van mij maar aan! Ten eerste via internet de probleemoplosser wat betreft de YouTube clips: geen geluid. Op een gegeven moment was het geluid weer terug. Na 3 uur nog eens geluisterd en er was weer geen geluid. 'Wavepad' deed helemaal niets meer: geen opname, geen geluid! Het was om moedeloos van te worden. Dus uiteindelijk mijn hele hebben en houwen
via Systeemherstel naar fabrieksinstellingen gebracht met behoud van mijn bestanden. Ik ben dus nu aan de gang weer van alles te installeren wat niet te herstellen was: bepaalde apps die uiteindelijk werden uitgeschakeld. Zoals mijn Epson-printer. Uiteindelijk is nu alles opgelost en ben ik nu tevreden.

Dag Aar en Senso, ik heb van alles geprobeerd, neem dat van mij maar aan!
Ik neem direct aan dat je denkt dat je (van) alles hebt geprobeerd, maar ik ben daar toch niet van overtuigd. Deze botte bijl methode (Categorie: pijn aan je teen? Hak het been af!) lijkt mij nogal voorbarig toegepast, gezien ook het feit dat je nu weer geluid hebt. De oorzaak ligt dus duidelijk ergens in de software, en in essentie ben je geen steek verder, want omdat je de oorzaak niet hebt gevonden, kan het elk moment weer terugkomen. Kan je dus wéér gaan formatteren en installeren. En ben je net zo ver van huis. Bij het been afhakken heb je in ieder geval nog het 'voordeel' dat je teenpijn niet meer terugkomt :D.

Terug
Bovenaan Onderaan