Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je dan zoal geprobeerd?Van alles geprobeerd, maar het lukt me niet.
Je zegt specifiek YouTube en Wavepad. Zijn dat het enige? Heb je al een audiobestand, zoals wav, flac of mp3 geprobeerd?Dito bij het afpelen van muziek via Wavepad.
Ik neem direct aan dat je denkt dat je (van) alles hebt geprobeerd, maar ik ben daar toch niet van overtuigd. Deze botte bijl methode (Categorie: pijn aan je teen? Hak het been af!) lijkt mij nogal voorbarig toegepast, gezien ook het feit dat je nu weer geluid hebt. De oorzaak ligt dus duidelijk ergens in de software, en in essentie ben je geen steek verder, want omdat je de oorzaak niet hebt gevonden, kan het elk moment weer terugkomen. Kan je dus wéér gaan formatteren en installeren. En ben je net zo ver van huis. Bij het been afhakken heb je in ieder geval nog het 'voordeel' dat je teenpijn niet meer terugkomtDag Aar en Senso, ik heb van alles geprobeerd, neem dat van mij maar aan!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.