geen geluid bij bij streaming video

Status
Niet open voor verdere reacties.

magnum2

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Sinds kort speelt mn computer geen geluid meer af in streaming video's & mp3, bijvoorbeeld bij youtube en myspace. Ik heb echt geen idee waar dit aan ligt. M'n geluidskaart is het iig niet want in mediaplayer kan ik wel gewoon mp3's afspelen.

hopelijk kunnen jullie me helpen :)

Nou die flashplayer is wel geinstalleerd op mn comp. Ik heb ook wel beeld alleen geen geluid :confused:

Daarbij kwam ik gister nog achter dat bij windows messenger, de voiceclips die ik krijg toegestuurd ook geen geluid geven!

Controleer voor de zekerheid in WMP11 of in Extra, Opties, Bestandstypen, er nog een vinkje staat voor Windows Media bestanden (asf).

Ik klink misschien nu als een enorme n00b maar waar moet ik dat precies vinden ?? :(

Open Windows Media Player 11, en druk op Alt. Het klassieke menu wordt bovenin beeld zichtbaar.
Of ga met de muis in de bovenste zwarte rand van WMP11 staan en klik rechts.

Blijkbaar had ik nog gewoon mediaplayer 10 op mn comp maar na 11 te installeren (en de asf-files zijn aangevinkt) is mn probleem nog niet opgelost :( :( :(

Ga in WMP11 via Extra, Opties naar de tab Speler. Staat daar een vinkje voor de regel Codecs automatisch downloaden?

Edit: ga daarna naar de tab Prestaties, selecteer Verbindingsnelheid kiezen en zet in het venster het download getal van je ADSL (of kabel) abonnement.

Edit 2: nog steeds geen geluid, download AC3 Filter.

Laatst bewerkt:
kheb allemaal gedaan wat je zei maar het is nog steeds niet opgelost :shocked:

Download dit zip-bestandje naar een (tijdelijke) map. Unzip het reg-bestandje en dubbelklik daarop. Ga akkoord met toevoeging van gegevens aan het register. Sluit alles af en herstart de PC. In het register zijn alle toewijzingen van geluidsextensies weer hersteld. Werkt het nu wel?

Dat .Reg filetje werkte prima :thumb:
Alles werkt weer naar behoren voor zover ik kan zien

Bedankt voor alle hulp!!

Laatst bewerkt:
Download dit zip-bestandje naar een (tijdelijke) map. Unzip het reg-bestandje en dubbelklik daarop. Ga akkoord met toevoeging van gegevens aan het register. Sluit alles af en herstart de PC. In het register zijn alle toewijzingen van geluidsextensies weer hersteld. Werkt het nu wel?

Hallo Boeing,
Is er een mogelijkheid dat ik het .zip bestandje nog ergens kan downloaden:o?
Ik download een afbeelding als ik er nu op klik... Heb hetzelfde probleem als mijn voorganger:o!

Mvg, MexM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan