Geen geluid bij filmpjes op youtube en andere sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmasterrobbie

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
Hallo

als ik filmpjes afspeel van youtube dan heb ik daar geen geluid bij.
mijn schuifregelaar staat wel gwn helemaal open.

en ik heb de nieuwste versie van adobe flash (versie 10.0)

hoe kan ik dit verhelpen ??

Groeten

ook bij youtube kan 't geluid uit staan (schuifregelaar)
staan je boxen wel goed aan:P doet hij 't wel bij een ander muziekprogramma?
kijk anders hier even:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=35861

Heb alles geprobeerd, niks helpt behalve als ik mijn omgeving instelling verander in mijn realtek audio manager!

De persoon in het andere forum waar jij mij de link van stuurde raadde aan om omgevingsinstelling kamer te gebruiken.
Tog word het geluid bij liedjes zodanig vervormd dat ik mij eraan stoor. het moet ook anders kunnen, heb nog nooit problemen gehad met afspelen van fllmpjes op internet!

Maar buiten youtube heb je dus wel geluid? en ook goed geluid? want als je met elk geluid het slecht klinkt zou je eens je geluidsdriver opnieuw op je computer kunnen zetten.

Delta Hawk

Maar buiten youtube heb je dus wel geluid? en ook goed geluid? want als je met elk geluid het slecht klinkt zou je eens je geluidsdriver opnieuw op je computer kunnen zetten.

Delta Hawk

verder doet al mijn geluid het, wmp, en andere players doen het gewoon.

Maar is het ook echt alleen bij youtube of bij alle internet website's waar je video op kijkt? want anders kun je nog proberen om toch nog opnieuw flash erop te zetten want youtube maakt gebruik van flash. Buiten flash hoeft je eigen pc geen codecs ofzo te laden.

Delta Hawk

:shocked:
Maar is het ook echt alleen bij youtube of bij alle internet website's waar je video op kijkt? want anders kun je nog proberen om toch nog opnieuw flash erop te zetten want youtube maakt gebruik van flash. Buiten flash hoeft je eigen pc geen codecs ofzo te laden.

Delta Hawk

bij alle internetsite's maar bijv weer niet bij een site die een speler op de site hebben. bijv windows media player, flash heb ik al 3 keer opnieuw geistaleerd:shocked:
ik heb dit probleem trouwens sinds ik mijn pc ge herprogrameerd heb(miss dat je hier wat aan hebt xD)

daarna komt waarschijnlijk automatisch weer dat je dat flash enz moet instaleren, misschien gaat 't dan wel goed.

Ligt eraan met wat je hebt gedaan precies. maar youtube maakt geen gebruik van windows media player, maar als je ook met wmp klachten hebt via internet dan zou je toch wel gaan denken voor wmp aan codecs die die niet heeft. Want wmp heeft lang niet standaard alle nodige codecs. Maar aan de andere kant zeg je dat je in windows gebruik wel normaal muziek kunt luisteren dus het is dan moeilijk te zeggen. Ik weet ook dat heel veel website's ook java nodig hebben, ik weet alleen niet of die ook wat doet voor het geluid maar het kan nooit kwaad om java op je computer te hebben:

http://www.java.com/nl/

Ik hoop dat je hier weer wat aan hebt.

Delta Hawk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan