Geen geluid bij films

Status
Niet open voor verdere reacties.

stadjer

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Ik kan op mijn laptop wel films draaien maar het geluid geet hij niet door.
Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplossen ?

En het ligt niet aan bijvoorbeeld windows mediaplayer volgens mij.

Heb je ook een progr. om dvd af te spelen b.v. windvd of powerdvd.

Als je nu een DVD film opstart met welk progr.gebeurd dat.

En het ligt niet aan bijvoorbeeld windows mediaplayer volgens mij.
Ik neem aan dat je DVD's afspeelt met Windows Media Player 10 (of 11?).
Bij een probleem moet je geen enkele oplossing over het hoofd zien en daarom: naast de volumeschuif staat een luidsprekericoontje, daar staat toch geen rood kruisje door?
Want dan wordt het geluid geheel gedempt.:confused: Er op klikken herstelt dat weer...

Laatst bewerkt:
Hallo Boeing-737 kan je wel iets van de films afspelen, maar een film van de videotheek
kan je het wel vergeten daar heb b.v. powerdvd nodig, want daar kan je met de rechter muis audiolanguage afspelen, net zo als op een video speler en handbediening etz.

Hoi Humpe, goedemorgen. :thumb: Wij zien elkaar nogal eens in de kleine uurtjes.
Ik heb ook PowerDVD, maar TS brengt zelf WMP ter sprake: hij denkt dat WMP er niet mee te maken heeft. Vandaar mijn veronderstelling. Maar voor vandaag stop ik er mee. ;)

Boeing het geluid klopt met muziek altijd gewoon wel alleen met films draait hij de muziek niet af maar ik ga maar een powerdvd proberen

Ik ben alsnog in Windows Media Player 11 gaan kijken. Ik kan daar DVD's, ook uit de videotheek mee afspelen, met geluid. Eigenlijk doet het kwalitatief niet onder voor PowerDVD. Ik heb wel in Extra, Opties, Bestandstypen, alle hokjes aangevinkt.
Op het tabblad DVD heb ik ook nog enige instellingen fijn-afgestemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan