Geen geluid bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

znight

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2010
Berichten
37
goedemiddag allen,

ik heb een raar probleem waar ik zelf niet uit kom... mijn specs: I7 2k serie, 6GB geheugen, SSD schijf.
Als ik mijn laptop met Windows 7 opstart, doet mijn geluid het niet. geen films, geen muziek op internet niets.
Als ik vervolgens configuratiescherm open, na geluid ga, het kopje geluiden open en een "geluidje" test, hoor ik dit wel. Als ik vervolgens op ok klik, heb ik wel weer geluid.
Heb me geluid geupdated, andere drivers geprobeerd, prog van Dell uitgeschakeld, maar niets helpt.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
 
Wat staat standaard bij jou ingeschakeld, of beter gevraagd, staan de speakers wel standaard aangevinkt?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    79,1 KB · Weergaven: 38
Staan, meervoud? Als je nu alleen de speakers als standaard op ingeschakeld zet (en eventuele andere op 'uitgeschakeld'), wat dan?
 
@gast0225: helaas maakt dit geen verschil. Zei inderdaad staat, maar moest enkelvoud zijn.
@ Royonix: ga ik vanavond proberen, zal de vorderingen bijhouden.

Edit: @Royonix, heb het aangepast, maar helaas werkt ook de fix niet. Heeft het iets te maken met me SSD hardeschijf? Sinds ik deze erin heb zitten (wel met nieuwe install) heeft hij deze kuren)
 
Laatst bewerkt:
Iemand anders nog ideeën?

Ik snap er helemaal niets van. Heb de driver verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar ook dit helpt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan