Geen geluid bij powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

basboy

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
Hoi, ik kwam er laatst achter dat als ik bijv. een geluidsbestandje in de powerpoint zet dat als je op groot diavoorstelling klikt er dan geen geluid komt. Zelf heb ik al iets geprobeerd door het mp3 bestand om te zetten in WAV. Dat lukt maar na een tijdje had ik weer geen geluid in mijn powerpoint.
Weet misschien iemand waardoor dat komt?

grt bas

ik heb PowerPoint 2007, en eigenlijk heb ik gewoon helemaal geen geluid in de PowePoint!

Laatst bewerkt:
a weinig info ... bijvoorbeeld welke versie powerpoint gebruik je en
b spit eens oude vragen door hier op deze site onderwerp is vele malen al aan de orde geweest

Dag mijne heren - dames.

Daar er in september geen plaats meer was voor de cursus powerpoint in avondschool ben ik er maar alleen aan begonnen en alles lukte ook redelijk goed. Muziek invoegen lukte ook redelijk goed trouwens in WAV en WMA. Begin dit jaar maakte ik terug een presentatie en nu ineens wil de muziek niet meer mee met de presentatie.
Ik gebruik office 2007, de muziek speelt wel af op mijn pc maar niet meer bij de ontvanger.
Mijn plaatjes zijn reeds geconverteerd met picasa 3 dus de presentaties zijn allemaal minder dan 4 tot 5 mb.

MaC'Red :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan