Geen geluid bij sommige pagina's en pagina niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crips

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2014
Hallo,

Ik heb iets aparts en weet niet zo goed wat ik er aan kan doen (provider heb ik overigens nog niet gebeld).

Youtube werkt prima. Maar als ik filmpjes via bijvoorbeeld Facebook of Dumpert kijk, dan heb ik geen geluid.
Heb dit al in meerdere browsers geprobeerd maar niks werkt. Daarnaast zijn er enkele webpages die ik niet meer kan openen. Dan krijg ik van die meldingen terug met "Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met".

Ik heb het getest op mijn telefoon, via mobiele netwerk werkt het prima maar zodra ik overschakel op de WiFi, ervaar ik op de telefoon dus ook deze problemen. Ben er dus eigenlijk wel van overtuigd dat het aan mijn verbinding ligt.

Op advies van een vriend zelf DNS-adres ingesteld maar dit mag ook niet helpen.

Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt voor de reacties en de hulp,
Crips

Heb je de filmpjes op Facebook zelf wel aangeklikt of beginnen ze automatisch?
Ze beginnen tegenwoordig iets nieuws bij Facebook. Ze beginnen gelijk, alleen dan zonder geluid. Het geluid komt pas, als je het filmpje zelf hebt aangeklikt.
Het is wel verstandig om deze functie uit te zetten op je telefoon, omdat je anders snel over je databundel heen kan gaan als je die hebt.

Gr,
Sjors

Heb je de filmpjes op Facebook zelf wel aangeklikt of beginnen ze automatisch?
Ze beginnen tegenwoordig iets nieuws bij Facebook. Ze beginnen gelijk, alleen dan zonder geluid. Het geluid komt pas, als je het filmpje zelf hebt aangeklikt.
Het is wel verstandig om deze functie uit te zetten op je telefoon, omdat je anders snel over je databundel heen kan gaan als je die hebt.

Gr,
Sjors

Hoi Sjors,

Thanks voor je antwoord, maar daar heb ik idd rekening mee gehouden en dat is het probleem niet. Op een pagina als Dumpert heb ik immers ook geen geluid.

Dan kan ik je zo snel niet verder helpen. De mensen die hier ook zitten en veel ervaring hebben, willen graag ook meer informatie hebben over welke pc je gebruikt en de versie van Windows.
Als het aan je internet verbinding zou liggen, dat kan ik me niet voorstellen, dan zou je hem het beste helemaal hard kunnen resetten. Dat betekent wel dat je terugkeert naar de fabrieksinstellingen en je eventueel je eigen instellingen zoals je eigen wachtwoord etc. weer opnieuw mag instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan