Geen geluid bij video

Status
Niet open voor verdere reacties.

patric.van.beek

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2003
Berichten
12
ik gebruik cyberlink en/of windowsmedia player, en ik heb wel beeld maar geen geluid meer. i tunes ddoet het wel qua geluid, dus ik snap het niet helemaal meer?
Wie kan me helpen?

Vriendelijk bedankt op voorhand!!!!

:(
 
Cyberlink is toch PowerDVD? Dat is, net als WDMP 10 of 11, een heel goede player. Maar, waar komen die DVD's vandaan? Zelf gebrand? Zo ja, hoe, met welk programma?
 
klopt maar de files staan gewoon op mijn harde schijf.
Je bent niet erg meedeelzaam.:D
Wat voor soort files? Geripte DVD's? Gedownloade DVD's? VOB, AVI of MPEG-files? Hebben de files ooit wel met geluid gespeeld en geven ze nu geen geluid meer? Of zijn vergelijkbare wel met geluid afgespeeld, maar andere nu niet? Ik hoop dat je begrijpt dat ik zoveel vraag, omdat je dan beter geholpen kan worden
 
Jullie hebben helemaal gelijk

Geripte DVD's VOB files, Ik heb laatst grote schoonmaak gehouden. Maar alles loopt als een zonnetje. Alleen heb ik dus met geripte dvd's een probleem met me geluid. Ik heb er wel een klein beetje verstand van maar het lukt me dus niet om het op te lossen. Ik gebruik dvd decrypter om de files te rippen, lukt altijd prima. Maar goed ik hoop dat jullie nu iets meer weten. Alvast bedankt!

:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan