Geen geluid bij wav bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cairdi

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hallo,

Wie weet wat er aan de hand is als je wel midi's kan afspelen en geen wav bestanden, zodra ik een wav af wil spelen dan krijg ik in de oude mediaplayer de volgende melding "Windows Media Player-Fout....De audiogegevensstroom kan niet worden afgespeeld, er is geen audiohardware beschikbaar of deze reageert niet"
Nou Audiohardware is wel degelijk beschikbaar want als ik vervolgen in het programma Irfanview een wav bestand opent dan is er wel geluid.

Als ik in het wav bestand koppelt aan de nieuwe Windows Media Player 9 dan krijg ik weer de volgende melding:
"0xC00D11BA: Kan het bestand niet afspelen
Het bestand kan niet worden afgespeeld vanwege een probleem met het geluidsapparaat, bijvoorbeeld de geluidskaart of de geluidscontroller. Deze fout kan de volgende oorzaken hebben:

Het geluidsapparaat wordt door een ander programma gebruikt. Sluit andere programma's die het geluidsapparaat wellicht gebruiken af en probeer nogmaals het bestand af te spelen.
Het geluidsapparaat werkt niet goed. Raadpleeg de probleemoplosser van Windows Help voor geluiden of de documentatie bij het geluidsapparaat om het probleem op te lossen.
Er is geen geluidsapparaat geïnstalleerd op de computer. Installeer een geluidsapparaat en probeer nogmaals het bestand af te spelen.
Fout-id = 0xC00D11BA, Voorwaarde-id = 0x00000000
Help op het web"

Ik heb alles wat hierboven staat geprobeerd maar nog steeds geen geluid van een wav bestand.
Ook heb ik gekeken of de schuifjes in de volumeregelaar omhoog staan.

Wie weet raad???
Bij voorbaat Dank.
Greetz Cairdi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan