Geen geluid, boxen doen het wel op mp3-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellefcdb

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Hallo. Mijn boxen deden het altijd redelijk goed. Alleen nou ineens heb ik geen geluid meer.
Ik dacht dat mijn boxen kapot waren alleen toen ik mijn boxen op mijn mp3speler aansloot, kwam er wel geluid uit dus de boxen zijn niet kapot.

Ik heb het allemaal goed aangeloten, en de volumeregeling is ook in orde.

Weet iemand wat ik moet doen?

Bedankt. Jelle

Hallo. Mijn boxen deden het altijd redelijk goed. Alleen nou ineens heb ik geen geluid meer.
Ik dacht dat mijn boxen kapot waren alleen toen ik mijn boxen op mijn mp3speler aansloot, kwam er wel geluid uit dus de boxen zijn niet kapot.

Ik heb het allemaal goed aangeloten, en de volumeregeling is ook in orde.

Weet iemand wat ik moet doen?

Bedankt. Jelle

Werken andere apparaten via die output wel? Zoals oortjes?
Anders eens opnieuw de Audiodrivers installeren in apparaatbeheer ;)

Nee, oortjes werken ook niet.

Kun je dat anders even uitleggen waar ik dan moet zijn als ik dat opnieuw moet installeren ofzo, Ben neit zo'n computerheld

Nee, oortjes werken ook niet.

Kun je dat anders even uitleggen waar ik dan moet zijn als ik dat opnieuw moet installeren ofzo, Ben neit zo'n computerheld

Start --> Rechter muisknop op Computer --> Apparaatbeheer

Daar naar je audio of besturing voor geluid. In die richting
--> rechter muisknop op dat
Staatr niets van audio tussen maar wel ergens een geel uitroeptekentje bij?) Probeer dan bijwerken van harde schijf. Dat staat hieronder

Nu kan je kiezen ofwel:
-stuurprogramma bijwerken:
°automatisch bijwerken via internet
°zoeken op harde schijf
Kies eerst voor bijwerken via internet, herstart en zie of ze dan werken. Zoniet probeer dan zoeken op harde schijf.
Hiervoor moet je wel eerst de drivers van het de site van de fabrikant afhalen.

Lukt het nog niet kan je een poging wagen tot installatie ongedaan maken. En dan naar nieuwe apparaten zoeken.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan