Ik zit al een tijdje zonder geluid.. en ik word er helemaal gestoord van
Van de een op andere dag doen mijn lieftallige boxjes het niet meer. Ze deden het altijd wel gewoon. Het is wel eens vaker voorgekomen dat alles op dempen stond dus na dit gecontroleerd te hebben ging ik maar naar Apparaatbeheer om te kijken wat er nu weer aan de hand was.. Onder besturing voor geluid, video en spelletjes staat
Met MPU-401 compatibel MIDI apparaat met een uitroepteken aangegeven
dus ik klikken
en staat er bij apparaatstatus
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)
Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Nou ik dus de probleemoplosser starten, maar die loopt vast (lang leve windows xp)
Wat moet ik hier nu mee? Ik las ergens iets over bios (kheb geen idee wat dat is) en ik weet eigenlijk ook niet wat de maker van mijn geluidskaart is (weet iemand hoe ik dat kan zien?)
Nouja ikhoop echt dat iemand me kan helpen want hier word ik dus gek van..
alvast bedankt

Met MPU-401 compatibel MIDI apparaat met een uitroepteken aangegeven
dus ik klikken
en staat er bij apparaatstatus
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)
Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Nou ik dus de probleemoplosser starten, maar die loopt vast (lang leve windows xp)
Wat moet ik hier nu mee? Ik las ergens iets over bios (kheb geen idee wat dat is) en ik weet eigenlijk ook niet wat de maker van mijn geluidskaart is (weet iemand hoe ik dat kan zien?)
Nouja ikhoop echt dat iemand me kan helpen want hier word ik dus gek van..
alvast bedankt
Laatst bewerkt door een moderator: