Ik heb problemen met met m'n computer. Hij speelt geen audio meer af en als ik een video bestand start speelt hij dat schokkend zonder geluid af. Voor de rest werkt de computer oke. Alleen bij het aflsuiten krijg ik naar verloop van tijd een blauw scherm met daarop een foutmelding.
MACHINE_CHECK_EXEPTION
***STOP: 0x0000009c (ox00000004, 0x80545FF0, 0xB2000000, 0x00070F0F)
Heeft iemand ening idee waar dit aan kan liggen.
Ik heb dit probleem eerder gehad en toen xp er op nieuw opgegooid en de standaard drivers van het moederbord en de vga kaart (die zijn meegeleverd op cd-rom) geinstaleerd. Het probleem was verholpen. Toen heb ik na enige tijd de up to date drivers ook geinstaleerd. Ook nou had ik geen problemen. En toen ik vandaag de pc opstarte had ik weer de zelfde problemen.
MACHINE_CHECK_EXEPTION
***STOP: 0x0000009c (ox00000004, 0x80545FF0, 0xB2000000, 0x00070F0F)
Heeft iemand ening idee waar dit aan kan liggen.
Ik heb dit probleem eerder gehad en toen xp er op nieuw opgegooid en de standaard drivers van het moederbord en de vga kaart (die zijn meegeleverd op cd-rom) geinstaleerd. Het probleem was verholpen. Toen heb ik na enige tijd de up to date drivers ook geinstaleerd. Ook nou had ik geen problemen. En toen ik vandaag de pc opstarte had ik weer de zelfde problemen.