geen geluid laptop via koptelefoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
hallo allemaal

ik heb een toshiba satellite laptop .met windows vista .
daar wil ik muziek mee afspelen . nu doet de muziek programma het wel en ik hoor ook geluid / muziek via de luidspeakers van mijn laptop. maar als ik deze wil aansluiten op mijn ver sterker of een koptelefoon dan doet ie niets .
wat kan het probleem zijn \m.v.g.
tjima

windows 7 (weet niet of windows vista) heeft aparte geluid instellingen voor de input van apparaten
kijk bij je volume of die aan staat en hard
weet niet of het in windows vista ook zo is maar windows 7 zie je dat er geuid naar toe word gestuurd
wave moet niet op mute staan :)

probeer bovenstaande eerst even :)

welke input . gaat toch niet goed met de output.
tjima

inderdaad verkeerde benaming
bedoelde met input de geluid afspeel device :) zoals boxen speakers kop telefoon

gezien ik geen andwoord op me andere vraag heb gekregen ga ik er van uit dat je windows7 heb

rechts onder in je beeld zie je volume hier op klikken en dan kijken of je het geluid balkje ziet bewegen dan weet je dat het goed is anders moet je hem veranderen

Laatst bewerkt:
de antwoord op je andere vraag staat al in mijn eerste vraag ik werk met windows XP.
ik heb nu de instelling veranderd in apparatenbeheer in luidspeakers High difinition audio . en nu is het probleem anders (tegeovergestelde ) ik heb nu geluid via de uitgang van mijn koptelefoon en zodra ik de plug eruit trek heb ik geen geluid . vreemd he .
normaal is het als ik de plug eruit haal dan heb je geluid via de speakers van de laptop

tjima

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan