Geen geluid meer bij YT afspeellijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.

droefsnoet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2011
Voor alles: IK BEN EEN DIGIBEET!

Heb een laptop, de Asus X52J met Windows 7 en gebruik IE8.

Gisteren ge�xperimenteerd met de toets Fn in combinatie met F12, F11 en F10. Ik wilde het geluid harder maken alhoewel het microfoontje rechts onder in mijn scherm zei dat hij al op 100% stond. Na mijn geknoei doet het geluid van YT het niet meer; noch in mijn afspeellijsten, noch bij willekeurig aangeklikte liedjes. Ik heb ook radiozenders gedownload en daar doet het geluid het wel van. Als ik op het microfoontje rechts onder in mijn scherm klik vertoont zich het schuifje dat al op 100% staat. Daaronder staat het woord MEER. Als ik daarop klik vertonen zich 3 schuifjes met de opschriften Apparaat speakers, Toepassingen syst.geluiden en IE. Die staan alledrie op 100%. Als ik de radio of YT aanzet beweegt zich iets groens in het eerste en derde schuifje, maar het is maar een heel klein groen puntje inplaats van dat het tot minstens de helft van het metertje omhoog schiet. Bij YT hoor ik het geluid dan heel zacht. Bij gebruik van de oortelefoontjes is het geluidsresultaat hetzelfde. Hoe maak ik de weergave van het geluid weer goed? SVP babytaal want ik heb de ballen verstand van computers. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Kijk eens of bij het YouTube filmpje het geluid volledig open staat ? :)

O dom van mij! Ik zit nooit aan het geluid daar want dat regel ik altijd via de boxen als ik op de desktop werk. De laptop is nieuw voor mij en met het geklooi met die F toetsen heb ik kennelijk het geluid op YT gesmoord. Bedankt voor de oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan