Geen geluid meer in Asus A6

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertgeert

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Hi...Ik heb door en onverklaarbare reden helemaal geen geluid meer op mijn Asus A6...volgens mij, zoals ik even snel kan zien, is er ook geen audio driver of iets meer aanwezig...Kan dit ?? Heb op de site van Asus gekeken maar daar kwam in niet veel verder....Misschien dat een van jullie mij kan helpen? Veel dank alvast!! ps Ik gbruik XP

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Is het alleen a6 bij asus zie ik er nog een letter achter staan is dat bij jou ook het geval?

Modag

Laatst bewerkt:
Hallo!

Het is em Asus A6 0000 wireless enterainment notebook ..althans dat staat onderop de laptop...verder geen andere typeaanduidingen zover ik kan zien....
Helpt dit? :)

Hoi,

Help niet echt als je op deze link notebook aan klikt en dan A 6000 zie je wat ik bedoel.
Misschien is pc wizard nog een optie.
Heb je trouwens bij apparaatbeheer geen gele of rode tekens?
Met pc wizard kan je kijken welk type je hebt of welke audio chip je hebt

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi! Veel dank..ik heb PCwizard gebrukt...het is een A6U zover ik kon zien...en waar moet ik precies zien of het rode of gele tekens zijn? :o
er staat wel bij adioapparaten : Standaard apparaat: geen asfpeelapparaat

veel dank weer!

Hoi,

Mooi zijn we weer wat wijzer noteer het gelijk in de toekomst kan dat wel eens gemakkelijk zijn.
Ik ben even aan het kijken op de asus site die is alleen een beetje langzaam als je geen rode of gele tekens ziet zullen ze er wel niet staan heb je voor dit begon wat geinstalleerd of ge de-installeerd?
Ik denk dat je het beste deze link kan gebruiken en dan notebook bij product invullen en dan bij serie A 6000 en dan bij model de A6U aanklikken dan zoeken laten dan komt er een schermpje welke os je gebruikt dus xp en dan de audio driver downloaden en installeren.

Modag

Laatst bewerkt:
haha ja iest wijzer...computer gaf an dat er geen geluidsmedia of zoiets was....toen ben ik heel stom wat gaan klooien....

overigens zie ik nu bij apparaat beheer een een geel vraagteken en uitroepteken bij multimedia audoicontroller...helpt dat? :)

Hoi,

Zie mijn vorig bericht wat te doen, en als je veel tijd en zin hebt zou ik alle benodigde drivers die Asus geeft downloaden en op een cd-rom branden is altijd makkelijk .
Maar alleen nu even de audio installeren

Modag

Hi Modag

Hij is aan het donwloaden...ben benieuwd ! Ik houd je op de hoogte!

Veel dank nogmaals!

Hi MOdag..ik heb nu een zipfile op mijn dekstop staan..deze uitgepkat maar staan daar nu ook weer allemaal mappen....geen idee wat nu te doen?

Thnxs!
Geer

Hoi,

Je zal dit zip file-tje ergens naar toe moeten uitpakken dus bv even een map maken met tijdelijk.
Als je dit gedaan hebt kan je dit bestandje op een usb stick zetten en die dan op de notebook aansluiten en daar van af installeren d.m.v. set up exe aan te klikken.

Modag

Modag! Je bent een held!! Geweldig! Hij doet het weer! Geniaal ben je en heeeeeel veel dank voor je hulp! Super!
Geniet van je weekend!

Hoi,

Niks te danken als je alle drivers download en op een cd-rom zet zal ik een fijn weekend hebben.:D:D:thumb:

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan