Geen geluid meer! Microsoft kernel wave-audiomixer

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeonardNollen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
hallo, sinds vandaag heb ik geen geluid meer op mijn pc, ik heb de drivers geinstalleerd.
bij apparaatbeheer staat het volgende met een geel uitroeptekentje: Microsoft kernel wave-audiomixer. ik denk dat hier het probleem ligt, kan iemand mij misschien verder helpen?

alvast bedankt :thumb:

Rechtse klik op het apparaat, kiezen voor 'installatie ongedaan maken' en daarna de pc opnieuw opstarten.

Enne, het uitroeptekentje komt niet zómaar. Wat is er gebeurd op / aan de machine (softwarematig / hardwarematig)?

Rechtse klik op het apparaat, kiezen voor 'installatie ongedaan maken' en daarna de pc opnieuw opstarten.

Enne, het uitroeptekentje komt niet zómaar. Wat is er gebeurd op / aan de machine (softwarematig / hardwarematig)?

1. Ga naar Configuratiescherm
2. Dubbelklik op Systeem
3. Selecteer Hardware en dan op Device Manager
4. Klik op de view tab en selecteer dan; laat onzichtbare apparaten zien.
5. Ga naar geluid, video en game controllers Groep en localiseer de Kernel System Audio Device
6. Rechtermuisknop erop en dan update driver
7. Wanneer er gevraagd wordt voor windows update, Kies "Niet, op dit moment" en klik volgende
8. Wanneer er gevraagd wordt wat je wilt doen, kies zoeken van een specifieke plaats en klik op zoeken...
9. Voer de Windows Installatie in je CD-rom drive.
10. Wanneer er gevraagd word voor de zoek en installeer optie, kies, niet zoeken en klik op volgende
11. Wanneer er gevraagd wordt om de device driver te selecteren om te installeren, Selecteer de Microsoft Kernel System Audio Device en klik volgende
12. Nadat de drive is geinstalleerd, herstart je computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan