Nadat er een nieuw moederbord is geïnstalleerd door computerzaak, hebben we geen geluid meer. De pc is 2x terug geweest naar de zaak en die wisten het ook niet meer... Kregen nog wel een nieuwe geluidskaart, maar nog steeds geen geluid. Enige "advies" dat we kregen was, harde schijf formateren en Windows opnieuw installeren.
Toen maar zelf gaan zoeken. Ik heb niet zoveel verstand van pc's. Ik ben erachter gekomen, dat ik geen standaardapparaat kan selecteren bij audio in de lijsten afspelen en opnemen.
De pc draait onder een legale versie van Windows XP. De nieuwe geluidskaart is een Sound blaster audigy, 24-bit. Moederbord weet ik niet zeker (Radeon 7500). Geluidsboxen zijn goed aangesloten.
Kan iemand me weer aan geluid helpen?
Toen maar zelf gaan zoeken. Ik heb niet zoveel verstand van pc's. Ik ben erachter gekomen, dat ik geen standaardapparaat kan selecteren bij audio in de lijsten afspelen en opnemen.
De pc draait onder een legale versie van Windows XP. De nieuwe geluidskaart is een Sound blaster audigy, 24-bit. Moederbord weet ik niet zeker (Radeon 7500). Geluidsboxen zijn goed aangesloten.
Kan iemand me weer aan geluid helpen?