Computermidget
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2013
Hallo,
Ik heb me computer opnieuw geinstalleerd maar heb er nu geen geluid meer op.
Der is windows 7 opgekomen, en na tijdje zoeken vindt ik geen goeie driver en weet ook niet wat voor geluidskaart ik heb.
Specs van de computer:
Hp Compaq Dx2200
Processor: Inter(R) celeron(R) CPU 3.20 Ghz 3.20 Ghz
Installed memory(RAM): 2.00 GB
System type: 64-bit operating system
Als ik google na audio drivers voor deze computer werken ze allemaal niet omdat ze niet voor windows 7 gemaakt zijn.
Op de officele hp site vindt je ze alleen voor xp en vista en die werken allebei niet.
Weet iemand hoe ik dit probleem ken oplossen maar kom er niet uit en lukt me niet!! hoop dat iemand me ken helpen
heb everest ook al gedownload maar die leest me moederbord niet en zie ook geen video kaart?
Mvg Chico
Ik heb me computer opnieuw geinstalleerd maar heb er nu geen geluid meer op.
Der is windows 7 opgekomen, en na tijdje zoeken vindt ik geen goeie driver en weet ook niet wat voor geluidskaart ik heb.
Specs van de computer:
Hp Compaq Dx2200
Processor: Inter(R) celeron(R) CPU 3.20 Ghz 3.20 Ghz
Installed memory(RAM): 2.00 GB
System type: 64-bit operating system
Als ik google na audio drivers voor deze computer werken ze allemaal niet omdat ze niet voor windows 7 gemaakt zijn.
Op de officele hp site vindt je ze alleen voor xp en vista en die werken allebei niet.
Weet iemand hoe ik dit probleem ken oplossen maar kom er niet uit en lukt me niet!! hoop dat iemand me ken helpen
heb everest ook al gedownload maar die leest me moederbord niet en zie ook geen video kaart?
Mvg Chico