Geen geluid meer uit één box

Status
Niet open voor verdere reacties.

monpas69

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Wie kan mij helpen, ik heb 2 originele bij de pc horende boxxen naast mijn TFT scherm staan,nu doet één van de twee (rechtse) het niet meer.Komt geen geluid uit terwijl dat net de box is waar de aan-uit knop van de boxxen zitten. Deze werkt en speakertje is doorgemeten en is ook niet kapot.

De instellingen bij Volumeregeling zijn goed. Ik heb alleen een vinkje staan bij Microfoon,zoals het hoort. De balans e.d. staan ook goed. Wie kan mij helpen??

Heb het vorige week ook een keer gehad en hij deed het ineens spontaan weer,maar nu bljft het geluid al 4 dagen weg.

HELP !!!!
Groetjes

update de drivers van je geluidskaart, controleer of alle draadjes toch echt zeker goed vast zitten en anders als het orginele boxen zijn van de aankoop van je computer hoort daar de garantie van de computer bij... dus breng em gewoon even terug dan heb je nog is wat aan die garantie :D

Hoe kan ik de drivers updaten?

ben niet zo een held met pc,s.weet de standaard dingen maar hoe ik de drivers kan updaten weet ik niet,misschien kan iemand me een tip daarover geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan