Geen geluid meer uit laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen1991

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Halloo lezers

Kheb sins gister het probleem dat er geen geluid meer uit me laptop komt..

khad me versterker aangesloten en weer afgekoppeld toen had ik me laptop mee naar boven genomen en toen kwam ik erachter dat er totaal geen geluid meer uit kwam.. bij die laadbalk van volume zie ik geen rood kruis of iets in die richting er staat gewoon dat ie het zou moeten doen? maar die groene balk van de volume stroming doet het niet en zie ik niet.. het zijn ingebouwde boxen, en kan ook niks tot nu toe vinden waaraan het kan liggen dus heeft iemand van jullie misss een oplossing?

Groetjess Stephen

Heb je de laptop ondertussen opnieuw opgestart?
Anders naar de drivers onder apparaatbeheer en ze verwijderen en opnieuw installeren.
succes ermee

Ik heb het vermoeden dat je laptop niet terug geschakeld is van de jack in plug van de versterker.
Dus kijk even bij de eigenschappen van je afspeel apparaten of de instellingen goed staan.
Maak desnoods voorzichtig met een droog watten staafje je jack plug aansluiting schoon, kan zijn dat er viezigheid inzit waardoor die niet terug schakeld.
Maar kijk eerst even bij de afspeel apparaten rechtsonderin de taakbalk of het juiste afspeel apparaat staat geselecteerd.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem schoongemaakt en naar alle instellingen gekeken, niks helpt vooralsnog

Ok en je heb zeker weten het juiste afspeel apparaat geselecteerd als standaard afspeel apparaat?

je zou ook je drivers opnieuw kunnen installeren wat kostenzer aangaf, misschien dat dat helpt.

Laatst bewerkt:
Beetje laat, maar de vraag alsnog verplaatst naar de juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan