Geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
722
Dit is waarschijnlijk een domme vraag omdat ik waarschijnlijk zelf het antwoord al wel weet...
Maar ik probeer het toch maar :)

Ik heb dus geen geluid meer.
Ik geef niet mijn computer daar de schuld van, maar mijn speakers zelf.
Die zijn nu zo`n 5 of 6 jaar oud.
Alle stekkertjes zitten er in, geluid staat op aan. (geluid en en uitknop is 1 knop)
Maar het lampje van mijn speaker brand niet.
Mijn conclusie is dus dat hij geen stroom krijgt.
Dus weer alles bij langs gelopen, blokstekker zit in zelfde stekkerdoos als alle andere apparatuur (monitor en comp) en die werken wel gewoon.

Ik zit waarschijnlijk vast een nieuwe speakers.
Dat vind ik niet zo`n probleem aangezien ze niet zoveel hoeven te kosten en ik niet al te veel eisen aan geluid stel.
Als het maar goed klinkt. (dat kan iedereen waarschijnlijk heel ruim zien :) maar ik ben niet zo iemand die verschillen opmerkt)
Maar iemand een oplossing hoe ik ze toch weer aan de praat krijg?
Is namelijk erg vervelend MSN zonder geluid :)
 
das een idee....alleen snap ik meer van russisch dan van electronica ;)

Bij wijze van spreken dan :p
 
Tsja, je geeft zelf al aan dat op de speakers de lampjes niet meer branden. Het is dan vrij logisch dat het niet in de computer zit. Probeer het eens met andere speakers.
 
als het lichte al niet brand is dit niet echt een goed teken

en ik snap meer van electronica dan van russisch
 
De boxjes die het niet meer deden heb ik keurig ingeleverd bij de mediamarkt :)
Ivm het inleveren van electronica/verwijderingsbijdrage....Daar waren ze ook niet zo blij mee en zeiden dat ik het gerust thuis in de contanier kon gooien :S
En heb vervolgens maar grijze Genius boxjes gekocht :)
Kon wel een complete set met bass box en 5 speakers nemen, maar er komt vooral het msn geluidje en soms een muziekje uit mijn speakers, dus hoeft er niet zo`n ingenieus en duur systeem te staan :)

status zet ik op opgelost en bedankt iedereen die me wou helpen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan