Geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
Berichten
292
ik krijg de laatste tijd telkens de volgende foutmeldingen,



en als je dan rapport verzenden kies krijg je het volgende te zien, updaten help niks:



en dan doet het geluid het niet meer, tenzij ik een geluidskaart verwijderd via systeem beheer en dan weer installeerd.

Wat hieraan te doen:(
 
Wat je kunt doen is die update waarover gesproken wordt als oorzaak van je probleem te deïnstalleren.

Nu weet ik niet waar die link naartoe verwijst, maar ik denk naar deze

Als dat correct is, dan gaat het dus om update KB783333.

Ga naar Configuratiescherm -> Software.
Vink aan: Updates weergeven (bovenin in het midden ergens, een leeg vierkantje ernaast)
Kijk bij Software updates voor Windows XP. Daar zou die KB783333 update onder moeten staan. Klik die aan, en kies voor Verwijderen.

Heb je die informatie niet kunnen vinden, dan heb je waarschijnlijk met programma's als Ccleaner die Uninstall (deïnstallatie) optie weggeggooid. Haal dan met de bovengegegeven link nog een keer die update binnen, en installeer hem nogmaals, en probeer de Software routine zoals boven aangeduid opnieuw.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
mmm...

Hoi johan,

Je geluid is niet geinstalleerd?
Wat voor computer heb jij windows?
En wat voor merk?

Misschien kan ik de oorzaak vinden voor je...

Die had ik ook toen ik site gevonden en uitgeprobeerd was gelukt:)))):thumb:

Laat me mailen of hier berichtje achter

ik laat je spoedig regelen of het lukt...

groetjes jeroen
 
Geluidskaart is gewoon goed installeerd maar door de hierboven aangegeven fout werk het geluid dus niet en sommige andere soms ok niet en na een paar keer opnieuw opgestart te hebben werk het als je geluk heb wel een keertje maar als je de volgende keer weer opnieuw opstart werk het niet meer vandaar dati k hem nu telken maar in de slaapstand zet nadat hij het dus wel een keer weer deed, en niet meer uit.

MVG J. Willemsen
 
Kheb geen AC 97 geluidskaart,

een soundmax en een 7.1 PCI geluidskaart, maar het heeft volgens mij weinig met het geluid te maken dat is nu net het probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan