Geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

donbas

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Ik was bezig om wat onnodige programma's te wissen. Kan me nog herinneren dat het iets met soundmax was en powerdirector ofzo. Daarna deed het geluid het ineens niet meer. Heb windows xp opnieuw geinstalleerd en het geluid deed het nog steeds niet. Internet werkt nu wel weer goed maar het geluid is nog steeds weg. Weet niet hoe ik me geluidskaart kan vinden.
Alvast bedankt.

Download hier even de gratis pc analyse (everest) en dan kun je in hele pc kijken wat er in zit. http://www.lavalys.com/

Voor de rest rechtermuis knop op deze computer en dan eigenschappen links klik en dan naar apperaatbeheer daar zie je alles met een ! of ? teken ,daar de drivers voor zoeken.

Kan het kloppen dat multimedia audio controller hem is?
Heel erg bedankt ben nu al een stuk verder na 5 dagen ofzo

Oke dan moet ik dus drivers downloaden voor multimedia audio controller?

Kijk in Everest bij "Multimedia" en dan bij "Windows Audio".
Er staat een fabrieksmerk bij de regels "wave-in, wave-out, mixer".
Vertel hier welke merknaam je hebt gevonden.

Oke dan moet ik dus drivers downloaden voor multimedia audio controller?

Gewoon naar de website van je moederbord fabrikant, en daar de juiste (audio-)drivers ophalen voor jouw type moederbord.

Tijs.

ben nog niet echt verder gekomen. Kan iemand mij vertellen welke driver ik moet downloaden of iets dergelijks?

Je zult toch via Everest moeten gaan kijken, welk moederbord etc, je er in hebt zitten en van hieruit kun je bepalen welke drivers je nodig hebt.

Nee, dat is 'm niet.. kijk anders op de doos van je moederbord of in het boekje dat erbij zat. Op de doos moet een sticker staan met het type moederbord. Bovendien staat vaak de naam/type koeiengroot op de doos.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan